Rolexi kaubamärk – Šveitsi iha meestel
Mõne jaoks on see omandi mugavus, mõne jaoks vaikne elu, võib-olla kuulsus. Ainult meie ise teame, mis on sõna luksus ja kui palju assotsiatsioone see tekitab. Kuid selgelt on üks bränd maailmas selle põneva fraasi välja mõelnud. Rolexi kaubamärk see, millest me siin räägime, tähendab igale mehele sama palju kui soov ja see pole liialdus.
Miks on see nimi nii selgelt seotud millegi väga elitaarsega?
Kas need on pikaajalised turundustegevused või võib-olla tüüpiline meeste vaimustus millegi vastu, mis ei sobi kõigile? Vastus – nagu ka küsimus ise – ei ole lihtne, sest edule aitasid kaasa paljud tegurid.
Mulle tundub, et Rolexi kaubamärk on ennekõike sümbol kellavalmistamise ajaloos. Erakordne ja kangelaslik teerajaja, kes toetus oma ideedele ja tehnoloogiatele, mis olid nende aegade jaoks ebamaised.
1926. aastal tehti ajanäitajate ajaloos verstapost, kui kell suleti vee- ja tolmukindlasse korpusesse ning nimetati seda Oysteriks. Muidugi ei uskunud kõik, et sellist uuendust on võimalik toota, nii et Rolexi kaubamärk otsustas seda kasutada.
Aasta pärast esimest tootmist tõestati, et kell on täiesti veekindel, kasutades noort Mercedese ujujat nimega Gleitze. 10 tundi ujus jurakas koos tootega kanalis Rolex ja kell elas üle hulljulge katse ideaalses korras.
Seetõttu on Rolexi kaubamärk eelkäija ja tõeline gladiaator, mida tänapäeval mäletavad vähesed!
Pärast edukat katset kanalis hõljuda järgnes ettevõte sellele impulsile. Selle turundusel olid kuulsad sportlased ja veelgi julgemad saavutused, seda kõike loomulikult taustal Rolexi kelladega.
Peale Everesti kohal lendamise, keskendume hetkeks kiirusrekordi purustamise katsele. 1935. aastal püstitas Sir Malcolm Campbell, üks maailma kiiremaid juhte, Utahis Bonneville’i soolatasandikel maismaakiiruse rekordiks 300 miili tunnis ehk ligikaudu 485 km/h.
Nagu arvasite, kandis ta seda Šveitsi eliitkella ja Rolexi kaubamärk tähistas järjekordset edu.
Sarnaseid õnnestumisi oli palju rohkem, näiteks esimene isekeerduv käekell Datejust. Aastal 1945 oli see midagi ebatavalist ja väga uuenduslikku. Täna peab Rolexi bränd eksisteerimiseks konkureerima paljude väga heade ettevõtetega.
Kui ainult väga lihtsal põhjusel, siis Rolexi kellad ei ole enam käsitsi valmistatud. Mida paljud asjatundjad peavad nõrkuseks.
See ei muuda tõsiasja, et Rolexi kaubamärk on maineinstituudi viimaste tulemuste järgi maailma tunnustatuim ettevõte.Nende edetabelis oli see linnas esikohal ja see on selge signaal, kes siin kaarte jagab.
Inimesed armastavad Rolexi selle eest, mis see on, ja miski ei muuda seda niipea.
Jäta kommentaar