Caran d’Ache kaubamärk – Šveitsi täpsus

Caran D'ache kaubamärk – Šveitsi täpsus
foto: carandache.com

1915. aastal asutatud Genfi hinnatud kaubamärgist on saanud ikoon kirjutusvahendite ja kunstiriistade maailmas. Caran d’ache kaubamärk – Šveitsi täpsus, on täpsuse, elegantsi ja kvaliteedi sümbol, mis on määratlenud Šveitsi käsitööd juba üle sajandi. Tänu pidevale täiuslikkuse poole püüdlemisele jätkab ettevõte oma missiooni, ühendades traditsiooni modernsusega ning pakkudes tippklassi tooteid. Avastage bränd, mis arendab kirglikult oma rikkalikku pärandit, seades samas luksuslike kirjutusvahendite maailmas uusi standardeid.

Caran d’ache kaubamärk – Šveitsi täpsus

Caran d’Ache on ettevõte, mis on kombineerinud Šveitsi täpsust juba üle saja aasta luksuslikud kirjatarbed ja kunstiline täiusliku viimistlusega. Mis teeb selle tooted nii professionaalide kui ka harrastajate seas populaarseks? Caran d’ache’i sortiment sisaldab muu hulgas:::

  • Värvilinevärvipliiatsid
  • Grafiitpliiatsid
  • Pastellid
  • Mehaanilised pliiatsid
  • Markerid ja pliiatsid

Caran D'ache kaubamärk
fotocarandache.com

Caran d’Ache laias valikus on nii värvipliiatseid kui ka grafiitpliiatseid, mida professionaalsed kunstnikud on hinnatud põlvkondade kaupa. Caran d’Ache toodab ka äärmiselt erksate värvidega pastelle, mis sobivad ideaalselt täpsete detailide ja pehmete tooniüleminekute loomiseks. Brändi hinnatakse ka luksuslike täitesulepeade ja pastapliiatsite poolest, mis on elegantsi ja usaldusväärsuse sümbol. Caran d’Ache suled neid eristab täpsus ja kasutusmugavus, samas kui nende guaššvärvid on valinud maalrid, kes hindavad sügavaid, vastupidavaid värve.

Caran d’Ache kaubamärgi ajalugu – pereettevõttest ülemaailmse ikoonini

1915. aastal Genfis asutatud Caran d’Ache on rikkaliku ajalooga kaubamärk, kelle areng on lahutamatult seotud kirega.  Ettevõte, algselt tuntud kui Fabrique Genevoise de Crayons, sai uue identiteedi 1924. aastal. Seejärel nimetas selle toonane boss Arnold Schweitzer, saades inspiratsiooni prantsuse karikaturisti Emmanuel Poiré loomingust, selle ümber Caran d’Ache’iks. See nimi pärineb hüüdnimest Poiré ja viitab venekeelsele sõnale “karandash”, mis tähendab pliiatsit. Türgi “karastaš” – must kivi – viitab omakorda grafiidile, mis on pliiatsite tootmise põhitooraine.

Kaubamärk Caran D'ache Building
fotohouseofswitzerland.org

Caran d’Ache – eesotsas neljanda põlvkonnaga

1930. aastal muudeti Caran d’Ache pereettevõtteks ja on seda tänaseni. Praegu juhib ettevõtet Carole Hubscher, kes esindab perekonna neljandat põlvkonda, kes tegeleb brändijuhtimisega kõrgeimal tasemel. See mitut põlvkonda hõlmav juhtimisstruktuur võimaldab ettevõttel säilitada oma ainulaadset pärandit, püüdes samal ajal pidevalt uuenduste poole.

Swiss Made filosoofia – kõrgeima kvaliteedi ja täpsuse garantii

Swiss Made kaubamärk Caran d’Ache toodetes on sünonüümiks silmapaistvale kvaliteedile, mida võib kirjeldada kui meisterlikkuse tipptaset. See on ka tõend kompromissitu lähenemisest tootmise kõikidele aspektidele. Swiss Made on kaubamärk, mis nõuab, et tooted oleksid suures osas valmistatud Šveitsis ja alluksid rangele kvaliteedikontrollile. See nõue ei hõlma ainult lõplikku kokkupanekut, vaid ka üksikuid tootmisetappe. Genfis asutatud bränd on juba üle sajandi sümboliseerinud Šveitsi traditsioonide, arenenud tehnoloogia ja täpsuse kombinatsiooni, mis esitab sellele väljakutse. kirjatarbed maailmaturu esirinnas.

Täiuslikkus 50 tunniga – Caran d’Ache käsitöö saladused

Caran d’Ache tooted on valmistatud eranditult Genfis, kus kogu tootmine – kontseptsioonist, disainist kuni koostamiseni – toimub ühes kohas. Tänu sellele on ettevõttel täielik kontroll iga loomisetapi üle, mis tähendab lõpptoodete püsivalt kõrget kvaliteeti.

Caran D'ache'i kaubamärgi täpsus
fotocarandache.comCaran d’Ache kaubamärk – Šveitsi täpsus

Tootmisel kirjutusriistad nagu täitesulepead või värvipliiatsid, ammutab ettevõte koguni 90 erineva käsitöö kogemust, mis väljendab tema ülimalt rikkalikku oskusteavet. Ühe pliiatsi valmistamise protsess koosneb 35 erinevast etapist ja nõuab ligikaudu 50 tundi tööd ning paljud neist tegevustest, näiteks juhtmete käsitsi lõikamine, viiakse läbi traditsiooniliste meetoditega, mida antakse edasi põlvest põlve.

Nagu Caran d’Ache’i esindajad ise meenutavad:

“Toodame iga päev nii palju pliiatseid, et kui asetaksime need üksteise taha, veniksid need nagu vikerkaar Genfist Roomani.”

Caran d’ache kaubamärk – Šveitsi täpsus tulevastele põlvedele

Caran d’Ache on kaubamärk, mis on täielikult teadlik keskkonnakaitsest ja sotsiaalsest vastutusest. Ettevõte tutvustab arvukalt algatusi, mille eesmärk on minimeerida oma ökoloogilist jalajälge – alates tooraine valikust kuni tootmisprotsessideni. Pliiatsites kasutatav puit pärineb vaid vastutustundlikult majandatud metsadest ning tehases rakendatakse uuenduslikke lahendusi energia- ja veekulu vähendamiseks.

Säästev areng ei ole siin pelgalt moesõna – see on ettevõtte filosoofia põhielement, mis läbib selle tegevuse kõiki aspekte.

Kuidas Caran d’Ache toetab kunstikogukondi

Caran d’Ache kaubamärk hoolib ka talentide arendamisest ja kunstikogukondade toetamisest. Ettevõte tegeleb aktiivselt kunsti ja hariduse edendamisega, viies ellu projekte, mis inspireerivad nii algajaid kui ka kogenud loojaid. See teeb koostööd rahvusvaheliste kunstnike ja haridusasutustega, korraldades kunstilisi töötubasid ja üritusi, mis edendavad loovust kogu maailmas.

Üks näide Caran d’Ache’i sotsiaalsest pühendumusest on kohalike kunstialgatuste toetamine Šveitsis. Ettevõte teeb koostööd ka kunstnikud kes edendavad oma töödega säästvat arengut ja loodusest hoolimist.

Caran D'ache Piora kaubamärk
fotocarandache.com

Caran d’Ache tegevus näitab, et luksus, kvaliteet ja keskkonnahoid võivad käia käsikäes. Iga Caran d’Ache toode võib olla täiuslik kingitus, mis sümboliseerib teadlikku valikut – valikut, mis austab loodust, toetab säästvat tarbimist ning inspireerib järgnevaid põlvkondi tegutsema ökoloogia ja loovuse vaimus.