Miuccia Prada lugu – naiselik intuitsioon või mehelik jõud?
Prestiižne, globaalne, erakordne kogu oma olemuselt ja ainulaadne – just seda see on Miuccia Prada lugu, naine, mida tasub imetleda mitte ainult oma erakordse ande, vaid ka ettevõtte juhtimise kingituse tõttu.
Miuccia Prada ajalugu on sama mitmekesine kui kaasaegne mood
Asjaolu, et Miuccia Pradat peetakse üheks kuulsamaks ja lugupeetud disaineriks mitte ainult Itaalias, vaid ka kogu maailmas, ei üllata täna kedagi. Selle rikkalik ajalugu ei piirdu aga ainult moemaailmaga. Prada on hariduselt politoloog ja kasutas kunagi oma nime – Maria Bianchi.
Ta muutis need 1980ndatel praeguste vastu. Kuulus kujundaja tal on ka uskumatud oskused miimiks muutumisel – selle oskuse omandas ta õpingute ajal ja Piccolo teatris seikledes.
Miuccia Prada ajalugu on täis igasuguseid eksperimente.
Miuccia Prada avastab oma kire kaasaegsete materjalide vastu aasta pärast ettevõtte ülevõtmist. Just siis ilmuvad turule uued ja seninägematud tooted – sünteetilisest pocono nailonist valmistatud disaineri loodud logota seljakotid ja kotid.
Tõeliseks hitiks osutub aga kolmnurkse logoga ja elegantsele maitsele vastava maitseka ketiga seljakottide looming. Ülipopulaarse toote esmaesitlus toimus 1985. aastal. Ja siin tuleb märkida, et edu ei tulnud niisama, koheselt.
Miuccia Prada on alates 1978. aastast juhtinud moekontserni maailma ühe tuntuima kaubamärgiga. Vanaisa asutatud perefirmas vastutab loominguliste otsuste eest.
Miuccia Prada lugu tõestab, et Euroopa 30 mõjukaima naise hulka jõudmiseks pole palju vaja. Kõik, mida vajate, on kirg, laialdased teadmised, disainitaju ja õnne. Nendest kõigist kuulsal disaineril ja ärinaisel kindlasti puudust pole.
Tänapäeval peetakse Prada kaubamärki kandvaid tooteid endiselt väga maitsekateks, viimistletud ja luksuslikeks. Pole ime, et nad domineerivad pidevalt moodsate, enesekindlate ja oma atraktiivsusest teadlike naiste soovinimekirjades, kes soovivad olla moes selle sõna kõige täies mõttes.
Jäta kommentaar