Mitte ainult riided – Fendi rannaklubi on kohe nurga taga
Moebrändide tegevus ulatub juba mõnda aega kollektsioonide kujundamisest kaugemale. Globaalsed moemajad katsetavad, tuues turule luksusega seotud teenuseid, elamusi ja tooteid. Itaalia luksusmoebränd Fendi otsustas sellise sammu ette võtta. See on loonud koostöö 5-tärni kuurordiga Puente Romano rannakuurort, avama maailma esimene Fendi rannaklubi. Kas sellel paigal on potentsiaali luua ainulaadne koht lõõgastumiseks, ühendades moe, luksuse ja suvise lõõgastumise rannas?
Lõbus brändivaim
Fendi on juba aastaid olnud kuulus oma uuendusliku disaini, luksuslike materjalide ja suurepärase töötluse poolest. Nende ikoonilised tooted, nagu käekotid Baguette ja Peekaboo, on saavutanud tohutu populaarsuse kogu maailmas. Alates 2001. aastast, mil kaubamärk sai maailma ühe suurima moeettevõtte LVMH luksuskontserni osaks, on see tugevdanud oma positsiooni rahvusvahelisel turul. Tänapäeval naudib see tunnustust nii paljude kuulsuste kui ka moesõprade seas.
Fendi kaubamärgi vaimu võib kirjeldada järgmiseltnaljakas, omapärane ja täis loovust. Fendi kaubamärk on saavutanud oma maine mitte ainult tänu oma luksuslikule ja elegantsele lähenemisele moele, vaid ka tänu vabadusele, millega see eksperimenteerib ja toob oma disainidesse lõbusaid elemente. Minu projektides sageli kasutab ebatavalisi mustreid ja erksaid värve ja lõbusaid lisandeid, mis annavad nende toodetele ainulaadse iseloomu. Nende käekotid ja tarvikud sisaldavad sageli loomingulised detailid, nagu pomponid, tikandid või loomamustrid, mis lisavad huumorit ja isikupära.
Seda on näha ka nende reklaamikampaaniates, mis viitavad sageli fantaasia elementidele ja ebatavalistele ideedele. Fendi suudab üllatada ja tähelepanu tõmmata oma loomingulisusega, luues oma ainulaadse ja äratuntava kuvandi.
Fendi Beach Club – koht täis melu
Puente Romano Beach Resorti peadirektor Gonzalo Rodriquez võttis projekti kokku järgmiste sõnadega: “Me ei suuda välja mõelda paremat viisi suve vastuvõtmiseks kui meie uue rannaklubiga! On rõõm ja au Fendiga koostööd teha”. Selle ebatavalise partnerluse osana on kuurordi Chiringuito rannaklubi ümber kujundatud. Nüüd tilgub see erksatest värvidest, trükistest ja embleemilistest triipudest, mis peegeldavad moemaja ikoonilisi kollektsioone.
Fendi, kes teeb koostööd Puente Romano Beach Resortiga, rõhutab selle lähenemist moele. Lisaks esitleb see sama erakordselt oma uut suvekapslikollektsiooni Astrology 2023. Huvitaval kombel ei sisalda see kollektsioon mitte ainult riideid, vaid ka mööblit, patju ja tekstiili.
Kuidas Fendi Beach Club teid tervitab?
Rannas, Chiringuito ees, on Fendi loonud spetsiaalsed kajutid ja lamamistoolid, mis pakuvad mugavust ja värsket õhku. Ranna lamamistoolid ja toolid on kaunistatud erinevate punaste ja kollaste patjadega, pehmeid rannavaipu aga õrnad beežid. Samuti võib laudadel märgata punaste ja valgete triipudega Fendi matte, mis loovad huvitava kontrasti. Lisaks täiendavad tervikut sodiaagimärkidega kaunistatud Fendi lauanõud.
Lisaks võib rannaklubi kõrvalt leida Fendi hüpikpood suveks, kus klientidel on võimalus osta võtmetükid uuest Astroloogia kollektsioonist, sealhulgas ikoonilised Peekaboo ja Baguette kotid, mis on kaubamärgi sümboliks. See ainulaadne algatus võimaldab klientidel sukelduda Fendi maailma, kogedes mitte ainult moekujundusi, vaid ka koha ainulaadne atmosfäär, mis on mõeldud kaubamärgi vaimu esindamiseks.
Jäta kommentaar