Mis vahe on Valentino ja Valentino Garavani vahel?
Valentino on bränd, mida on aastakümneid seostatud luksuse, elegantsi ja Itaalia rafineeritusega. Selles kontekstis imestavad paljud inimesed, mis vahe on Valentino ja Valentino Garavani. Kuigi need nimed kõlavad sarnaselt, on nende taga märkimisväärne erinevus, mida tasub mõista, et olla esmaklassilise tööstuse teadlik tarbija. Seetõttu selgitame selles artiklis, kust erinevused tulevad ja millest need koosnevad. Kui olete kunagi mõelnud, kas asi on tootesarjas, disaineris või ehk turundusstrateegias, hajutab see tekst teie kahtlused.
Valentino – brändi lühike ajalugu
Valentino moemaja asutati 1960. aastal Rooma südames Valentino Clemente, autor Ludovico Garavani, kehtestas end kiiresti moemaailma ühe prestiižseima kaubamärgina. Juba esimestest eksisteerimispäevadest peale Brändi ajalugu ja selle looja ise paistis konkurentsist silma võrratu lähenemisega disainile. Itaalia traditsioonist, renessansi kunstist ja prantsuse kõrgmoest inspireeritud disainer lõi stiili, mis rõõmustas nii klassikalise elegantsi kui ka julgete modernsuse aktsentidega.
Esimesed sammud kuulsuse poole luksusbränd tegi endale nime tänu suurejoonelistele õhtukleitidele, mis pälvisid kiiresti kuulsuste ja aristokraatia tunnustuse. Valentino karjääri pöördepunktiks oli tema kuulus 1962. aasta kollektsioon, mida esitleti Firenzes. mis tõi talle rahvusvahelise kuulsuse. Varsti pärast seda hakkasid kujundused ilmuma punastel vaipadel ja ikoonide nagu Elizabeth Taylori ja Audrey Hepburni riidekappides. Valentino ei kartnud tuua moeklassikasse uusi ideid. Üks tema kõige äratuntavamaid saavutusi oli punase varjund, mida tuntakse “Valentino punasena”.
Tänapäeval tegutseb Valentino ülemaailmselt, pakkudes mitte ainult kõrgmoe ja valmisrõivaste kollektsioonid, aga ka laias valikus luksuslikke tarvikuid, sealhulgas kingi, käekotte ja parfüüme. Järjestikuste loovjuhtide juhtimisel nagu Pierpaolo Piccioli, jätkab bränd tšempioni pärandit. Kuigi see tutvustab Valentino klassikalist esteetikat värskelt, teeb see seda alati tema nägemust austades. Just see võime kohaneda ja traditsiooni kasvatada teeb meid Valentino üle kuue aastakümne on see jäänud üheks maailma tähtsaimaks moemajaks.
Valentino Garavani – luksuslike aksessuaaride sari
Valentino Garavani – mis mark see on? See on ülemaailmse tuntuse pälvinud nimi, mis on saanud kõrgeima kvaliteediga ja ainulaadse iseloomuga tarvikute sünonüümiks. See Valentino sammas keskendub selliste toodete loomisele, mis mitte ainult ei täienda kollektsioone, vaid toimivad ka eraldiseisvate garderoobidetailidena. Sari sisaldab laias valikus aksessuaare, nagu elegantsed käekotid, peened jalatsid, vööd, rahakotid, ehted ja isegi päikeseprillid.
Võtmeelement, mis eristab Valentino Garavani teistest kaubamärkidest, on ainulaadne tähelepanu detailidele ja disainile, mis ühendab klassikalise esteetika kaasaegse ja julge iseloomu puudutusega. Seda nime kandvad tooted on sageli Itaalia käsitööliste käsitsi viimistletud, mis tagab kõrgeima töökvaliteedi. Seda on näha täpselt õmmeldud õmblustest, hoolikalt valitud materjalidest, nt vasikanahk, seemisnahk või eksootilised nahad, ning värvide ja tekstuuride harmoonilises kombinatsioonis. Kõik Valentino Garavani tooted, nagu nende omad õhtused kotid on väike tarbekunstiteos.
Joone iseloomulikud elemendid
Valentino Garavani sarja üks äratuntavamaid elemente on “Rockstud” motiiviga aksessuaarid. Iseloomulikud trukid peale pandud originaal kotid, kingad või vööd, on saanud selle liini tunnuseks ja moodsa elegantsi sümboliks. Motiiv “Rockstud” ilmus kollektsioonis esmakordselt 2010. aastal ja saavutas kiiresti tuntuse, saades kaubamärgi ikooniks. Naastud lisavad aksessuaaridele definitsiooni ja pisut erksust, säilitades samas nende luksusliku iseloomu. Need on nii universaalsed, et sobivad nii vabaaja stiilide kui ka õhtuste komplektidega.
Teine Valentino Garavani ikooniline toode on käekotid nagu “Roman Stud” või “Locò Bag”, mis ühendavad kaasaegse disaini funktsionaalsusega. Need mudelid pole mitte ainult praktilised aksessuaarid, vaid ka moesõprade ja kollektsionääride ihaldusobjektid üle maailma. Sama on ka jalanõudega. Alates vapustavatest naeltega tikkpükstest ja lõpetades stiilsete tossudega – kõiki tooteid iseloomustab nii mugavus kui ka läbimõeldud stiil.
Mis vahe on Valentino ja Valentino Garavani vahel?
Kõige märgatavam erinevus on mõlema nimetuse tegevusala. Valentino kui põhibränd on terviklik pakkumine, mis hõlmab nii kõrgmoe kui ka uusimad kollektsioonid valmisrõivad, parfüümid ja muud moega seotud esemed. See on lai mõiste, mis kirjeldab kogu moemaja tegevust. Valentino Garavani on seevastu spetsialiseerunud sari, mis keskendub ainult tarvikutele. Seal toimivad need täiendusena rõivakollektsioonidele, kuid samas on nad piisavalt unikaalsed, et toimida ka eraldiseisvate garderoobielementidena.
Teine oluline erinevus on Valentino Garavani tähendus austusavaldus kaubamärgi asutajale. Tema täisnime kasutati liini nimes, et rõhutada aksessuaaride tähtsust moemaja üldises portfellis. See tuletab meelde, et sari loodi disaineri pärandi vaimus ja on tihedalt seotud tema nägemusega luksusest. Samuti tasub sellele tähelepanu pöörata erinevused klientide tajumises. Valentino rõivakollektsioonid on sageli suunatud inimestele, kes otsivad keerukat moodi ja terviklikku stiili. Valentino Garavani tooteid valivad aga need, kes soovivad oma garderoobi lisada vaid luksuslikku aktsenti.
Mis siis ühendab mõlemat brändi segmenti?
Mõlemat valdkonda ühendab kahtlemata ühine brändi DNA. Nii Valentino kui ka Valentino Garavani juhinduvad samast filosoofiast, mis rõhutab luksust, kvaliteeti ja ajatut elegantsi. Ükskõik, kas räägime kõrgmoe kleidist või Rockstud kotist, igast tootest õhkub meisterlikkust ja viimistletud täpsust. Kõik Valentino kaubamärgisarjad, sealhulgas Garavani, loovad ühtse kuvandi esmaklassilisest luksusbrändist, mis rõõmustab kliente üle kogu maailma.
Lisaks jagavad Valentino ja Valentino Garavani oma disainikäsitluses ühiseid väärtusi. Nad on truud traditsioonile, kuid samas ei karda tutvustada kaasaegseid elemente. See luksus põlvkonna pilgu läbi muudab nii nende nimedega rõivad kui aksessuaarid vastama nende klientide maitsele, kes hindavad tasakaalu klassika ja hetketrendide vahel.
Jäta kommentaar