Luksus Z-generatsiooni silmade läbi. 10 populaarseimat kaubamärki Instagramis

Berliin 3908953 1920
foto: Pixabay

Tulevased suundumused määravad – kui mitte juba kindlaks määratud – noored ja Z-generatsiooni heakskiidu või taunimise üheks määrajaks on suhtluse hulk sotsiaalmeedias. Nii saame hõlpsalt kontrollida, millised kaubamärgid on noorte seas populaarseimad. Siin on 10 kõige populaarsemat kaubamärki Instagrami jälgijate arvu järgi.

Instagramist on saanud Facebooki, X (endine Twitter) ja TikToki kõrval üks juhtivaid sotsiaalmeedia platvorme. See meedium on ilmselt kõige enam seotud nn mõjutajad, st inimesed, kes meelitavad oma tööga ligi hulgaliselt teisi kasutajaid. Mõjutajad ei saa Instagramis mitte ainult nii palju teenida, et suudavad jääda iseseisvaks ja unustada tavatöö, vaid nad võivad isegi teenida varanduse, kogudes ühe foto eest sadu tuhandeid dollareid. Tähelepanu on tänapäeval kõrgeima vahetuskursiga valuuta.

Millised luksusbrändid on noore põlvkonna seas populaarseimad?

Üksikute kaubamärkide turundusosakondade jaoks on see ilmne olnud juba väga pikka aega. Seega konkureerivad konkureerivad ettevõtted mitte ainult turul, vaid ka internetis, võideldes tarbijate tähelepanu eest. Nii on neil võimalik jõuda ka kõige nooremate põlvkondadeni, sest noored on sotsiaalmeedias kõige aktiivsemad. Vaadates kuulsate luksusbrändide profiilide jälgijate statistikat, saame hõlpsalt kontrollida, millised on Z-generatsiooni seas kõige populaarsemad. Siin on paremusjärjestus:

Chanel nr 1 (59,4 miljonit jälgijat)

Chanel on mingil põhjusel esikohal. Ettevõtte turundusosakond suutis oma Instagrami profiilil luua mulje füüsilisest butiigist, kus platvormi kasutajad võivad tunda end peaaegu nagu ostlemas – ja see on täpselt asja mõte.

Chanel 6389417 640
foto: Pixabay

#2 Louis Vuitton (55 miljonit jälgijat)

Louis Vuitton ei järgi trende, Louis Vuitton määrab need! Nii proovib ta kätt ka noore põlvkonnaga sotsiaalmeedias kontakteerumisel ja ilmselt teeb ta seda hästi. LV Insta profiili jälgib 55 miljonit kasutajat. Nagu teisedki kaubamärgid, teeb Louis Vuitton koostööd mõjutajatega, kes suurendavad veelgi luksustööstuse gigandi profiili pöörast haaret.

Tasku 950930 1280
foto: Pixabay

#3 Gucci (52,7 miljonit jälgijat)

Ei mingit üllatust. Viimastel aastatel on Gucci olnud täiskasvanuikka jõudvate põlvkondade seas vaieldamatu nähtus. Gucci kotid ja vööd on olnud ja on ka praegu vähemalt Z-põlvkonna seas prestiiži sünonüümid. Brändi erakordne populaarsus sotsiaalmeedias vaid kinnitab selle positsiooni. Kummaline, et Gucci oli alles kolmandal kohal.

Kohv 1497607 1280
foto: Pixabay

#4 Dior (45,5 miljonit jälgijat)

Diori Instagrami profiil ei puuduta ainult turundust ja reklaami, vaid ka… haridust. Bränd esitleb kvaliteetseid fotosid, segades visuaalseid kogemusi lugude jutustamise ning mõjutajate ja kuulsuste ergutava mõjuga. Kuid see pole veel kõik. Dior ei ole häbelik ka näitamast, kuidas trendid kulisside taga luuakse, pakkudes telgitagusi pilku disainiprotsessile ja keerukale käsitööle.

Käekell 6729922 1280
foto: Pixabay

#5 Prada (33,3 miljonit jälgijat)

“Kurat kannab Pradat” ja Z-põlvkond – antud kontekstis – ei kõhkleks lepingut allkirjastamast. Monumentaalsed 33 miljonit jälgijat tõestavad, et Prada on moehiiglane pikka aega.

Kingad 6573229 1280
foto: Pixabay

Ülejäänud kohad olid:

#6 Dolce & Gabbana (30,8 miljonit jälgijat)

#7 Versace (30 miljonit)

#8 Fendi (21,2 miljonit jälgijat)

#9 Emporio Armani (20,2 miljonit jälgijat)

#10 Burberry (20,1 miljonit jälgijat)