Luksuslikud kingabrändid – 10 parimat!
Kuigi igal hooajal on oma trendid, jäävad mõned asjad universaalseks. Üks konstante, mida alati hinnatakse, on kvaliteet. Seetõttu võib kaleidoskoopiliselt muutuvates režiimides leida fikseeritud punkte. Tegemist on kaubamärkidega. Trendid kehtivad ka jalatsite puhul. Mõnikord on moes kõrged kontsad, mõnikord anakronistlikud kingad. Muutumatuks jäävad ettevõtted, mis on oma keerukuse ja vaieldamatu kvaliteedi tõttu pälvinud parima tiitli. Luksuskingade kaubamärgid – top 10 on ülevaade maailma hinnatumatest, parimatest disaineritest ja jalatsitootjatest, keda nõudlikud kliendid hindavad enim.
Luksusjalatsite kaubamärgid – top 10. Millised kriteeriumid peavad olema täidetud, et edetabelisse pääseda
Edetabelite koostamine meeldib kõigile. Edetabelitel peaksid aga olema ka omad reeglid. Luksuskingade kaubamärgid – top 10 – naiste kingade nimekiri, parimad, tunnustatumad ja ajatumad mudelid. Need on kingad, millest on saanud sümbol. Kõrged kontsad, saapad, pumbad, mida kannavad maailma mõjukaimad naised. Eelmääratletud ja moes mitu korda uuesti meelde tuletatud. Need on kaubamärgid, mis loomulikult loovad ja disainivad kõrgeima kvaliteediga kingi. Mis ei pruugi olla ilmne, on loendis peamiselt loojad, kes on kuulsad oma kingade poolest või kes disainivad peamiselt kingi või on nendega samastunud.
Seetõttu on imelised, ajatud kõrged kontsad Diorilt või Chanel, mis on paljude naiste soovide objektiks, mainitakse ülevaate teises osas. Sarnaselt dekonstrueeritud kingakontseptsioon otse Alexander McQueeni hiilgava kujutlusvõime järgi. Armastas näiteks Lady Gaga. Olulisematesse kaubamärkidesse suhtun kui nendesse, kelle tähelepanu on suunatud kingade, mitte riiete disainile.
Christian Louboutin – punase talla võlu
Hoolimata formaalse hariduse puudumisest viisid Louboutini loomingulised instinktid ta Pariisi tähtsaimate moemajade juurde. Tema töö ikooniliste kaubamärkide, nagu Chanel ja Yves Saint Laurent, heaks kinnistas tema mainet tööstuse visionäärina.
1991. aastal asutas Louboutin oma kaubamärgi, avades seal kingade müügisalongi Pariis. Märkimisväärsete tegelaste, nagu Monaco printsess Caroline’i toetus tugevdas tema mainet, meelitades ligi kliente Madonnast Sarah Jessica Parkerini.
Louboutini kingi eristab mitte ainult nende rafineeritud töötlus, vaid ka ikooniline punane tald, mis kaunistab iga paari. Louboutini kingad pole lihtsalt moeaksessuaarid; need on jõu ja enesekindluse sümbolid, mida kannavad naised, kes julgevad rikkuda tavasid.
Aastate jooksul on Louboutin pidevalt nihutanud piire ja arendanud oma kaubamärki, millel on ülemaailmne esindatus üle 160 butiigi üle maailma. Tema koostöö, nagu hiljutine kapselkollektsioon Saksa platvormiga Mytheresa, demonstreerib tema püsivat mõju ja olulisust moemaailmas. Loetelu: Luksuskingade kaubamärgid – 10 parimal ei saa olla teist numbrit 1.
Stuart Weitzman
See on tunnustatud jalatsibränd, mis on võitnud kõige nõudlikumate naiste südamed oma veetleva disaini, klassikalise sarmi ja suurepärase töötlusega kõrgeima kvaliteediga materjalidest.
Brändi kollektsioonid on täis klassikalisi saapamudeleid, sealhulgas ikooniline Lowland. Disainer ei pea oma mainet moemaailmas kaua tõestama, sest ta on alates 1950. aastatest pidevalt inspireerinud ja uusi trende loonud. Üksikasjade ületamatu täpsus ja loovus muudavad Stuart Weitzmani kingad üheks kaunimaks ja eksklusiivsemaks maailmas.
Jimmy Choo
Jimmy Choo on luksuslik kingabränd, mis on tuntud oma elegantse ja sensuaalse stiili poolest. Choo kingades kasutatakse sageli kristalseid toone, akvarelle ja luksuslikke kangaid, andes neile ainulaadse välimuse. Choo tikkpüksid on eriti populaarsed oma peenuse ja keerukuse tõttu. 1996. aastal asutatud bränd saavutas kiiresti rahvusvahelise tuntuse ning Jimmy Choo sai ülemaailmsete kuulsuste lemmikuks. Praegu tegeleb Jimmy Choo jalatsihariduse arendamisega, edendades luksusjalatsite tootmist ja kehtestades moemaailmas standardeid.
Choo kingad on populaarsed ülemaailmsete kuulsuste, sealhulgas selliste staaride seas nagu Julia Roberts, Madonna, Victoria Beckham, Halle Berry, Khloe ja Kim Kardashian, Cameron Diaz, Beyonce, Kylie Minogue ja Jennifer Lopez. Nende armastus kaubamärgi vastu aitas kaasa kaubamärgi veelgi suuremale populaarsusele kogu maailmas. Seetõttu ei saanud see loendist puududa: Luksuskingade kaubamärgid – top 10.
Manolo Blahnik
Manolo Blahnik loob kingi, mis on elegantsed ja rafineeritud. Tema originaalkujundused on klassikalise moe sümboliks, ühendades meisterlikkuse täiuslikkuse kunstilise stiiliga. Üle poole sajandi moemaailma vallutanud Blahnik on naiste jalatsidisainerite seas ikoon.
1968. aastal oma stuudio Pariisi kolides alustas Blahnik oma revolutsiooni moemaailmas. Tema esimene butiik Londonis, mis avati 1973. aastal, sai kiiresti elegantsi ja stiili armastajate mekaks. Kuid mitte ainult kuulsused, nagu Bianca Jagger või Madonna, ei muutnud Manolo Blahniku kingi nii eriliseks. Selle peen viimistlus, ainulaadsed detailid ja ületamatu kvaliteet teevad igast paarist kunstiteose. Lisaks katsetab Blahnik julgelt disainiga. Näiteks võib tuua Poola linnadest, nagu Poznańist, Łódźist ja Suwałkist inspireeritud kingad, mille ta tõi turule 2010. aastal.
Walter Steiger
1930. aastatest pärineva sugupuuga on see sünonüümiks ainulaadsetele mustritele ja uuenduslikule lähenemisele jalatsite disainile. Käsitöö traditsiooni viljelev bränd pakub jalatseid, mis on ühtaegu avangardsed ja funktsionaalsed. Walter Steiger on bränd neile, kes hindavad originaalsust ja unikaalsust. Ta müüb oma mudeleid oma kaubamärgi all ning teeb koostööd ka paljude disaineritega, nagu Karl Lagerfeld ja Chloé.
Walter Steigeri ettevõte asutati Genfis 1932. aastal. Ta lõi eritellimusel valmistatud kingi meestele ja naistele. Tema vanim poeg, samuti Walter Steiger, alustas 1966. aastal valmisrõivaste sarja ja avas 1974. aastal esimese poe Pariisis, millele järgnesid poed New Yorgis ja Londonis. Brändi arendamise ja edu eest vastutab peamiselt Walter Steiger juunior.
1966. aastal kasutas režissöör Michelangelo Antonioni Steigeri kavandeid oma filmis “Blow-Up”. Bränd on teinud koostööd selliste ettevõtetega nagu Ungaro, Nina Ricci, Sonia Rykiel, Chloé, Calvin Klein, Claude Montana, Oscar de la Renta, Kenzo, Alaïa, Prada, Karl Lagerfeld ja Victoria Beckham.
Alates 2019. aastast juhib ettevõtet Walteri tütar Laura, pere kolmas põlvkond ning on tutvustanud uut TANK-sarja.
Suurepärased moemajad, mis loovad ajatuid kingi
Loetelu: Luksusjalatsabrändid – top 10 ei eksisteeriks ilma suurte moemajadeta nagu Miu Miu või Chanel, kes oma fantaasiarikkaid rõivakollektsioone kujundades ei unusta, et naised armastavad kingi. Käekotid ja kingad poseerivad moe olemus. Ühelgi fashionista garderoobis ei tohiks puududa tohutu kingikollektsioon. Marilyn Monroe armastas Salvatore Ferragamo kingi. Bränd, mis naaseb oma väga julgete ideedega tippu. Jacqueline Kennedy garderoobis oli igaks elujuhtumiks lugematu arv kingipaare. Millised on naiste poolt enim hinnatud ja armastatud moemajad, mis loovad lisaks vapustavale loomingule ka kauneid kingi?
Moemajad, mida naised oma kingade pärast armastavad
- Louis Vuitton, enam kui saja-aastase ajalooga bränd, mis ei vaja tutvustamist. Nende kingad, mis ühendavad klassikalist disaini kaasaegse stiiliga, on staatuse ja prestiiži sümbol. Louis Vuitton on bränd neile, kes hindavad elegantsi ja luksust igas detailis.
- Gucci, mis asub Firenzes. See pakub kingi, mis on kombinatsioon käsitöötraditsioonist ja kaasaegsest disainist. Nende eksklusiivsed tooted, sealhulgas legendaarsed frenulumdetailidega mokasiinid, on rafineeritud maitse ja luksuse sümbol.
- Prantsuse moe ikoon Chanel pakub kingi, mis on elegantsi ja klassika kehastus. Nende täpne töötlus ja erakordne tähelepanu detailidele teevad Chaneli kingadest mitte ainult moeka aksessuaari, vaid ka investeeringu ajatusse elegantsi ja stiili.
- Miu Miu, Miuccia Prada ekstsentrilisest lähenemisest inspireeritud bränd, mis pakub ebatavalisi mustreid ja rafineeritud detaile. Aastate jooksul on Miu Miu kujundanud globaalseid trende, ühendades julguse ja loovuse kvaliteetse tööga. See on siiski olemas
- Alexander McQueen pakub kingi, mis pole lihtsalt moekas aksessuaar – need on individuaalsuse ja moejulguse ilming ning annavad tooni kogu stiilile. Ekstravagantsed mustrid ja provokatiivne stiil tõmbavad ligi neid, kes väljendavad julgelt oma isikupära läbi moe.
Subjektiivsuse luksus
Luksuskingade kaubamärgid – top 10 on subjektiivne nimekiri. Kindlasti olid aga kingad, mis seda kujundasid praegune mood. Choo või McQueeni omadest eristuvamaid jalatseid on raske leida. Nende kaubamärkide puhul on kingakujundused tavaliselt nii ainulaadsed, et annavad tooni kogu riietusele.
Jäta kommentaar