Louis Vuittoni kaubamärgi ajalugu

Louis Vuittoni kaubamärgi ajalugu
Foto giselecatanho.com

Louis Vuitton on bränd, mida peetakse praegu üheks hinnatuimaks, äratuntavamaks ja ajatu luksusega samastatud kaubamärgiks. LV tähtedega kaubamärk on nõutud ja väga ihaldatud objekt peaaegu igas maailma riigis. Tänu oma tohutule ja pidevale populaarsuseleLouis Vuittoni kaubamärksee on ka üks enim võltsitud maailmas.

Louis Vuittoni lugu
Foto: http://au.louisvuitton.com

Mis oli Louis Vuittoni kaubamärgi ajaloo algus?

Igal lool on algus: Louis Vuittoni tooted debüteerisid turul 1854. aastal. Algselt seostati kaubamärki ainult kuldsete initsiaalidega LV allkirjastatud pruunide käekottide tootmisega, kuid aja jooksul see tugevnes ja laiendas valikut.

Brändi asutaja oli Louis Vuitton, kellel oli võimalus lihvida oma ainulaadseid käsitööoskusi Monsieur Marechali tehases Pariisis.

Louis Vuittoni asutaja
Foto: https://www.lvmh.com

Seal tegeles ta alguses pakkimisega ja 1854. aastal avas ta oma koha, kus pakkus õueriiete kohvritesse pakkimise teenust (19. sajandil populaarne trend). Siis hakkas ta katsetama ning kohvrite ja reisikottide disainimisega tegelema. Juba siis spetsialiseerus ta moele.

Louis Vuitton ja esimene kott erinevalt teistest

Louis-vuittoni kaubamärk
Foto: http://moneyinc.com

1858. aasta tõi moes tõelise läbimurde. Just siis andis Louis Vuitton välja uuendusliku ristkülikukujulise kergemast materjalist kohvri – lõhnatu lõuend edestas nahast pagasiruumi ja sai uue kvaliteedi näitajaks.

Louis Vuittoni jõud kasvas kiiresti – kaubamärgi asutaja pärand ei raisanud selle potentsiaali.1892. aastal läks ettevõtte Loius Vuitton juhtimine tema poja Georgesi kätte.

Just kuulsa disaineri järeltulija laiendas luksustoodete saajate ringi ja avas Londonis esimese poe. Sellest ajast alates võimaldas asukoht Oxford Streetil kaubamärgi laialdast laienemist üle maailma.

Louis Vuittoni kaubamärgi ajalugu
Foto: http://loremyk.com

Louis Vuitton kuulsa Monogram Canvas logoga

Brändi suur populaarsus kogu maailmas viis kiiresti võltsimiskatseteni, sellest ka Georges Vuittoni idee kujundada spetsiaalne logo. Lisaks töötas kaubamärgi kuulsa asutaja järeltulija välja ka spetsiaalse kohvrite kombinatsioonluku ja tutvustas esimest Louis Vuittoni pehmet kotti.

Loius Vuittoni kaubamärgi võimsus kolmandas põlvkonnas

Louis Vuittoni ettevõtte ajalugu
Foto: https://www.therealreal.com

1914. aasta ja poe avamine Pariisis Champs Elysées tugevdas veelgi kaubamärgi positsiooni maailmas. Loius Vuittoni signeeritud luksuslikud kotid ja kohvrid ei lähe ilmselt kunagi moest välja. See on elegants, mida võivad valdada ainult tõelised ilutundjad

Salvesta