“Les Gastons Vuitton Gourmette”

Les Gastons Vuitton Gourmette
Foto elle.com

“Les Gastons Vuitton Gourmette” – see pole lihtsalt nimi, see on kutse eksklusiivsele teekonnale läbi Louis Vuittoni kaubamärgi ajaloo ja stiili. See ainulaadne ehtesari, mille on loonud võrreldamatu Francesca Amfitheatrof, on austusavaldus Gaston-Louis Vuittoni pärandile, kolmanda põlvkonna pärijale, kellele bränd võlgneb oma unikaalsuse. Nime viimane osa lõdvalt tõlgituna võib tähendada nii väikeseid ehteid kui ka peent suhtumist või elegantset elustiili. See Louis Vuittoni meeste sari ühendab mõlemad määratlused täiuslikuks elegantsi tantsuks, seades kaasaegsele mehele uued elegantsi standardid.

Inspiratsiooni taga ajades

Meeste ehete uue sarja autor on Francesca Amfitheatrof, Louis Vuittoni käekellade ja ehete kunstiline juht. Ta on ka tunnustatud ehtedisainer, kes on tuntud oma erakordse talendi ja ainulaadse stiilitunnetuse poolest. Tema tööd on innovatsiooni ja elegantsi sümboliks, saavutades tunnustust ülemaailmsel moeturul. Amfitheatrofi kunstilise juhina jätkab ta oma kirge, luues ainulaadseid kollektsioone, mis rikastavad moemaailma uute stiili- ja ilumäärajatega. Kui ta hakkas otsima inspiratsiooni oma debüütmeeste ehtekollektsiooni jaoks, ei vaadanud ta populaarsete artistide, kuulsuste ega mõjutajate poole.

Louis Vuitton pöördub meeste ehete poole
Foto panorama.it

Selle asemel keskendus tema tähelepanu Louis Vuittoni kaubamärgi juurtele, kust ta leidis inspiratsiooni Vuittoni perekonna ajaloost ja pärandist. Tema uurimine viis üksiku kolmanda põlvkonna pärijani, kes lõpuks võttis kaubamärgi üle kontrolli: Gaston-Louis Vuittoni. Ja just tema lugu sai loomingu lähtepunktiks. Brändi juurtest inspireeritud Amfitheatrof lõi sellesse peene annuse minevikust, luues moodsaid meistriteoseid, mis kaunistavad stiilseid mehi.

Vuittoni perekonna unustatud liige

Ta sündis 1883. aastal kaubamärgi i. asutaja lapselapselapsena mängis võtmerolli ettevõtte arengus 20. sajandil. Ta vastutas arvukate uuenduste eest pagasi ja reisimise valdkonnas. Just tema jõupingutused viisid iseloomulike mustrite ja tootmistehnikate, näiteks LV monogrammi levikuni. Lisaks laiendas Gaston kaubamärki, tutvustades uusi tootesarju ja laienedes rahvusvahelistele turgudele.

Tema elu kohta on vähe teavet, kuid ettevõte rõhutab sageli, et ta tõi nahktoodete tootmisse oma ainulaadse, naljaka stiili. Kuigi tal polnud järglasi, viitab foto temast kui vuntsidega eakast mehest, kes kahe käega kaamera poole noogutab, mängulisele ellusuhtumisele. “Tema isa ja vanaisa olid tõsised ärimehed, Gaston aga loominguline tegelane, täis huumorit ja irooniat.” – ütles Francesca Amfitheatrof ühes intervjuus. “Ma arvan, et see aspekt on tänapäeval noortele tarbijatele väga atraktiivne. Igas meis on väike Gaston.” Tema viimase ehtekollektsiooni Les Gastons Vuitton ripatsid jätkavad seda pärandit, pakkudes kaasaegset viidet tema ekstsentrilistele ideedele.

“Les Gastons Vuitton Gourmette” – esimene tõeline lähenemine meeste ehetele

Peale mõne soota kõrge ehtekujunduse tähistavad kollektsiooni 18 uut tükki brändi esimest ametlikku sammu meeste ehete vallas. Amfitheatrof rõhutas, et kuigi projektid on suunatud meestele, võivad need olla kõigile. “Tahtsin luua midagi nii universaalset ja igapäevast nagu teksad” – selgitas ta, viidates neljale sinisest titaanist ja kollasest kullast valmistatud elemendile: ripatsikujuline kaelakee, puslemotiiviga sõrmus ja karikaturisti pliiatsiga ripats, mida kaunistab graveeritud LV monogramm.

Uus meeste juveelisari Les Gastons Vuitton Gourmette
Foto panorama.it

Monogrammi motiiv oli integreeritud nööpnõela ja kohvri üksikusse tükki, mis inspireeris kõrvarõngaste, ripatsi ja keti käevõru puhul kasutatud teemantseadeid. Toodete hinnad jäävad vahemikku 1900 eurost ühe kõrvarõnga eest kuni 145 000 euroni Gourmette kaelakee eest. Viimane see on valmistatud valgest kullast, kaunistatud 13-karaadiste pavé teemantidega ja laserlõikega. Kollektsioon “Les Gastons Vuitton Gourmette” tuleb müügile brändi kaupluste meeste- ja luksusehete osakondades.