Lamborghini kaubamärgi ajalugu

lamborghini kaubamärgi ajalugu
Foto .trendhunter.com

Juba ammu on teada, et spordikategooria sõna “luksus” tänapäevane arusaam on kiired autod ja sama kiired naised. Lamborghini kaubamärgi ajalugu, tõusud ja mõõnad – see on tõeline unistus võimust. Ja kuidas tekkis maailma üks luksuslikumaid automarke?

Allikad tõestavad, et kui poleks autotööstuse algusaegade maailmas kahe olulise isiksuse teravat arvamustevahetust, oleks tänapäeval eristumise vallas teatav puudujääk. autosid maailmas. Hea õnne korral kohtusid kuulsad Ferrucci Lamborghini ja Enzo Ferrari ja läksid tülli.

Lamborghini, tõelise kaubamärgi ajalugu…

Ja seda kõike seetõttu, et esimene polnud Ferrari nime kandva autoga rahul, mis pani ta kahtluse alla tootja meisterlikkuses. Ta otsustas näidata Ferrarile, kuidas ehitada tõelisi spordiaardeid ja nii sai alguse Lamborghini kaubamärgi ajalugu…

lamborghini auto ajalugu
Foto: http://www.thisismoney.co.uk

Eeldatakse, et 1963. aastal algas margi olemasolu üldiselt ning 1966. aastal maailmale esitletud Miura mudel tegi Itaalia tootja autode tootmise kuulsaks. See mudel sai kuulsaks mitte ainult tsentraalselt paigaldatud V12 mootoriga, vaid ka erakordselt kena kerega, mille on meisterlikult kujundanud Marcello Gandini.

Lamborghini, kaubamärgi ajalugu tõelistele autohuvilistele

luksuslik lamborghini
Foto: http://insidelane.co.uk

Nagu igas suures loos, ilmnesid aja jooksul rahalised probleemid ja enamik aktsiaid müüdi 1972. aastal, et kaks aastat hiljem täielikult omanikku vahetada. Šveitsist pärit kaupmehed: Georges Rosetti ja Rene Leimer ei suutnud samuti finantskrahhiga toime tulla, mistõttu kuulutas bränd 1978. aastal välja pankroti.

Lamborghini, kaubamärgi ajalugu ja selle pöördepunkt toimus maailma ühe kaunima sportauto kujundamisel.

Läbimurdeaasta oli 1987, mil kaubamärk läks Chrysleri kontserni hoole alla. Just siis toodi 3-aastase intensiivse disaini- ja tehnilise töö tulemusena 1990. aastal turule maailma kiireimaks autoks tunnistatud Diablo mudel.

lamborghini tõestisündinud lugu
Foto: http://www.austinmotorscene.com

Tänaseks on Lamborghini kaubamärgi omanik Audi AG ning kaubamärgi ajalugu luuakse pidevalt uuesti. Aja möödumine ei ole takistanud selle populaarsust ega prestiiži, veelgi enam – see on neid isegi tugevdanud, mida võivad kinnitada selle kaubamärgi tõelised entusiastid.

luksuslik lambo auto

Sellest autost võib palju rääkida, vaielda ja mõtteid vahetada, kuid üks on kindel – Lamborghini äratab suurt iha!

Salvesta

Salvesta