Kui palju maksab kõige kallim liustikuvesi?

Kui palju maksab kõige kallim liustikuvesi?
allikas: icelandicglacial.com

Veest, mida kunagi käsitleti kui lihtsat igapäevaelu elementi, on nüüdseks saanud luksuse ja rafineeritud maitse sümbol. Üks eksklusiivsemaid segmente turul on liustike vesi. Kui palju maksab kõige kallim liustikuvesi? Seda peetakse üheks puhtaimaks ja vanimaks veeks maailmas ning see kogub populaarsust esmaklassiliste toodete armastajate seas. Liustikuvesi võib tänu oma ainulaadsele päritolule ja erakordsele kvaliteedile jõuda astronoomiliste hindadega, muutes selle üheks ihaldusväärsemaks joogiks maailmas.

Kalleimad liustikuvett pakkuvad kaubamärgid

Turul on mitu kaubamärki, mis pakuvad liustike vesi ja on kuulsad oma luksuslike hindade poolest. Nende hulka kuuluvad tooted, mille hind võib üllatada ka kõige nõudlikumaid kliente.

Svalbardi

Svalbardi on Norra kaubamärk, mille vesi pärineb Arktika liustikest. See toode on villitud eksklusiivsesse pakendisse ja selle hind on ligikaudu 150 EUR 750 ml pudeli eest. Svalbardi saab vett Svalbardi saarestiku liustike sulamiselt ning kogumisprotsess toimub käsitsi, mis muudab toote ainulaadseks. Oma päritolu ja piiratud saadavuse tõttu peetakse seda vett üheks maailma kalleim.

Kallis liustikuvesi
allikas: svalbardi.com

Bergi vesi

Berg Water on teine ​​kaubamärk, mis pakub vett Kanada liustikest. Selle toote hind võib ulatuda 100 dollarini pudeli kohta. Bränd reklaamib oma vett looduslikult lisandivabana, kuna see pärineb tuhandete aastate tagusest liustikust ja selle kristallpuhtus on selle üks peamisi eeliseid.

Kui palju maksab kõige kallim liustikuvesi?

Üks eksklusiivsemaid ja kõige kallim turul on vett saada Acqua di Cristallo Tributo ja Modigliani. Sellel veel on hind, mis võib paljudele tunduda peaaegu uskumatu. 750 ml selle ainulaadse vee eest peate maksma kuni 60 000 dollarit.

Vesi Modignari liustikust
allikas:reportergourmet.com

Mis teeb selle vee nii kalliks? Esiteks on pudel, milles seda müüakse, 24-karaadisest kullast, mis on iseenesest tohutu väärtus. See oli inspireeritud kuulsa Itaalia kunstniku Amedeo Modigliani töödest, mille mõju on näha pakendi elegantses disainis.

Kõige kallim veepudel liustikuvett
allikas: luxurylaunches.com

Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani on vesi, mis pärineb maailma puhtaimatest allikatest, sealhulgas liustikest. See kõrgeima kvaliteediga vee ja erakordse pakendi kombinatsioon muudab selle toote tunnustatuks kõige kallim vesi maailmas.

Miks on liustikuvesi nii kallis?

Liustikuvee hind tuleneb mitmest võtmetegurist, mis ühendavad ainulaadsed looduslikud omadused ekstraheerimisprotsesside ja toote luksusliku imagoga. Mis mõjutab liustikuvee kõrget hinda:

Haruldus ja raskusi hankimisel

Liustikult vee saamine on palju keerulisem protsess kui traditsiooniliste veeallikate puhul. Liustikud asuvad raskesti ligipääsetavates kaugetes kohtades, nagu Arktika, Gröönimaa või kõrged mäeahelikud. Nendest piirkondadest vee kogumine nõuab lisaks spetsiaalsetele tehnoloogiatele ka suuri logistilisi ja rahalisi kulutusi. Liustikutelt vett koguvad ekspeditsioonid peavad tegutsema ekstreemsetes ilmastikutingimustes, mis suurendab veelgi tootmiskulusid.

Kui palju maksab vesi kõige kallim jää
allikas: svalbardi.com

Puhas ja saastevaba

Liustikuvee üks peamisi eeliseid on selle erakordne puhtus. Liustike moodustumise protsess toimib loodusliku filtrina, mis peatab kõik saasteained enne nende vette jõudmist. Sellepärast liustike vesi ei sisalda keemilisi, mikrobioloogilisi saasteaineid ega raskmetalle, mis võivad esineda muudes veeallikates.

Luksuslik pilt

Liustikuvesi on juba prestiiži sümbol ja luksus. Seda vett pakkuvad kaubamärgid kujundavad hoolikalt oma mainet, mis on suunatud klientidele, kes otsivad eksklusiivseid ja rafineeritud tooteid. Liustikuvee pakenditeks on sageli elegantsed, piiratud koguses kvaliteetsetest materjalidest valmistatud pudelid, mis rõhutavad lisaks toote unikaalsust.

Liustikuvesi Kõige kallim
allikas: salaciciousdrinks.com

Sellised kaubamärgid nagu Svalbardi või Berg Water investeerivad turunduskampaaniatesse, mis keskenduvad toote eksklusiivsele olemusele. Liustikuvesi on muutumas mitte ainult joogiks, vaid ka luksust ja ainulaadseid elamusi hindavate kõrge sissetulekuga inimeste elustiili elemendiks.