Hermèsi kaubamärgi ajalugu

Hermèsi kaubamärgi ajalugu
Foto fashiongonerogue.com

Hermèsi kaubamärgi ajalugu see on ainulaadne lugu. Tänapäeva moemaailma valguses, kus ettevõtted tulevad ja lähevad kiires tempos, on ainulaadseid moemaju, mis on ajaproovile vastu pidanud. Nende hulgast paistab silma Hermès, mis on üle kahe sajandi võitnud moe- ja esteetikagurmaanide südameid üle maailma. Algselt kvaliteetsete hoburakmete tootmisele spetsialiseerunud ettevõte pälvis kiiresti tunnustuse oma töö täiuslikkuse ja toodete ületamatu kvaliteedi eest.

Alates sellest tagasihoidlikust algusest on Hermès arenenud erakordseks moemajaks, mis on muutunud luksuse, elegantsi ja ainulaadse stiili sünonüümiks. Kutsume teid uurima Hermèsi kaubamärgi erakordset ajalugu, rändades läbi sajandite, mis on kujundanud selle maailma ühe tuntuima mängijana. See teekond läbi ajaloo ei ole lugu ainult meisterlikkusest, vaid ka pidevast uuenduste otsimisest ja muutuva ajaga kohanemisest.

Käsitöö algus

Hermèsi kaubamärgi ajalugu ulatub sügavale 19. sajandisse kuni Thierry Hermèsi 1837. aastal asutatud Pariisi ateljeeni. Läheme aga veelgi kaugemale tagasi aastasse 1801, mil Thierry sündis Krefeldis. Ta pärines Prantsuse protestantide perekonnast, kes olid kolm sajandit varem leidnud Saksamaal varjupaiga usulise tagakiusamise eest. Kalvinismi vaimus üles kasvanud, uskus ta, et tee rikkuse juurde viib läbi töökuse ja usaldusväärsuse. Kodumaalt lahkus ta aga üsna hilja, 30-aastaselt. Just siis otsustas ta minna Pariisi, kus asus talle edu toovale teele.

Hermese kaubamärgi erakordne ajalugu
Foto anneofcarversville.com

Pärast Prantsusmaale elama asumist alustas ta tootmis- ja kaubandustegevust, spetsialiseerunud toodetele hobused, nagu sadulad või rakmed. 1837. aastal asutas ta Pariisis oma ettevõtte, mille nimi tulenes tema perekonnanimest ja jumalate sõnumitooja mütoloogilisest Hermesest. Jõudes etümoloogiani, Nagu me teame, oli Hermès rändurite kaitsepühak, kes sai tänu maagilistele sandaalidele ümber maailma reisida. See viide mütoloogiale oli ideaalne analoogia ettevõtte tegevusega, mis oli samuti seotud liikumisega.

Hermèsi kaubamärgi ajalugu: uued väljakutsed, uued suunad

Hermès leidis kiiresti oma koha elegantsi ja prestiiži maailmas, pakkudes oma l luksuslik käsitöö tugeva töö ja uuenduslike lahendustega. Kui ta 1837. aastal ettevõtte asutas, oli hobuste, vankri ja vankriga reisimine tavaline, mis aitas kaasa kiirele huvile toodete vastu. Nende kõrge kvaliteet ja erakordne tehniline mõte pälvisid tunnustuse isegi 1867. aasta maailmanäitusel. Seal autasustati ettevõtet I klassi medaliga. Klientide hulgas olid kuulsad isiksused, näiteks Vene tsaar Aleksander II, kes ostis Hermèsilt sadulad.

Pärast legendaarse asutaja surma võtsid ettevõtte üle tema poeg ning seejärel tema pojapojad Adolphe ja Émile-Maurice Hermès, kes seisid silmitsi uute trendidega. Autode tulekuga muutus ka ettevõtte tegevus. Adolphe ja Émile-Maurice Hermès kolisid töökoja Faubourg Saint-Honoré tänavale, kus ettevõte asub tänaseni. Klientide muutuvate vajaduste rahuldamiseks tutvustasid nad esimest nahast kohvrite, portfellide ja käekottide kollektsiooni, samuti väikesi nahktooteid, ratsutamisriideid, kellasid ja ehted.

Hermèsi kaubamärgi ajalugu
Foto models.com

Adolphe ja Émile-Maurice Hermès olid Euroopa turul pioneerid, võttes kasutusele nahktoodete tõmblukud. See tõi neile “fermature Hermèsi” loojate maine. Esimene tõmblukuga kinnitatav nahktagi loodi 1918. aastal. Nende uuendusliku lähenemisviisi tulemuseks olid ka ikoonilised tooted, nagu siidsallid. Esimene neist valmistati voodri jääkidest, kuid aja jooksul tutvustas bränd koguni 2,5 tuhat mustrit. Luksuslikud sallid saavutas kiiresti populaarsuse stiiliikoonide seas nagu Audrey Hepburn kas Jacqueline Kennedy.

Ainulaadne brändi identiteet

Brändi ajalugu Hermesel on ka visuaalsed aspektid, mis mängivad selle tunnustamisel ja prestiižis võtmerolli. Oluliseks elemendiks on logokujundus, mis ei ole ainult tunnus, vaid peegeldab ka brändi filosoofiat ja väärtusi. See on erakordse ilu, viimistletud meisterlikkuse ja ainulaadse esteetika ilming, mille saadik on Hermèsi kaubamärk.

Hermèsi logol on paremal näha hobuvanker, mida täiendab vastas seisva mehe kuju. Kogu asi on oranž valgel taustal, mis annab sellele elegantse ja peene iseloomu. Graafika all on firmanimega iseloomulik tüpograafia, mis täiendab kompositsiooni ja lisab prestiiži. Selle ainulaadse logo inspiratsiooniks oli graafika Alfred de Dreux, mille Émile-Maurice Hermès ostis 1920. aastatel. See õrn žest sai aluseks tänasele Hermèsi logole, mis sümboliseerib traditsiooni ja modernsuse, elegantsi ja uuenduslikkuse harmooniat.

@Luksuslikkus

Hermèsi kaubamärgi ajalugu tänapäeval

Sellegipoolest ei piirdunud Hermès mineviku saavutustega. See jääb truuks oma juurtele, juurutades pidevalt uuendusi, mis hoiavad brändi ajakohasena. Alates siidist sallidest, mis on juba aastaid oma peene elegantsiga rõõmustanud, kuni ikooniliste Birkini kottideni. Iga Hermèsi toode ei väljenda mitte ainult meisterlikkust, vaid ka ainulaadset stiili, mis vastab kõrgeimatele esteetilistele standarditele.

Tänapäeval pole Hermèsi kaubamärk mitte ainult legendaarsed tooted, vaid ka laiaulatuslik pakkumine, sealhulgas rõivad, ehted, Kellad ja tarvikud. Kõik need elemendid on hoolikalt kavandatud ja valmistatud, pöörates erilist tähelepanu detailidele, vastates kõige nõudlikumate klientide ootustele. Hermèsist on saanud prestiiži ja luksuse sümbol, mille nimi on täiuslikkuse ja kõrge kvaliteedi sünonüüm. Vaatamata laienemisele uutele turgudele ja tootevaliku laienemisele, on see esmaklassiline kaubamärk jääb truuks oma algsele missioonile. See jätkab endiselt oma pärandit tõelise kaasaegse moe legendina, mille nimi äratab elegantsi ja stiili armastajate seas imetlust ja austust.