Kes oli Guccio Gucci?
Suurepärane moemaja, looming, mis toob suurimat tunnustust ja imetlust, pidev kliendisoov ja midagi, mida saab omada ainult suurel meistril: loomingulist potentsiaali ja karismat Maailma üheks populaarsemaks peetud Gucci kaubamärgi lõi Gucci Gucci 1921. aastal Firenzes.
Ta lõi kõrgeima meisterlikkuse ja stiiliga toodete sarja, nähes täiuslikkust naturaalsest nahast toodetes.
Guccio Gucci visionäär ja ärimees
Rooma sai maailmas kuulsaks mitte ainult ajalooliste õnnestumiste, vaid ka moeedu poolest. See on pealinnas 1938. aastal avas itaallane Guccio Gucci esimese rõivabutiigi ja tema varasemaid disainilahendusi müüdi teistele suurepärastele disaineritele.
Aastaid on suurimat kaubamärgituntust nautinud luksustooted, mis on märgistatud pideva rohelise-punase-rohelise lindiga ja maailmas kõige sagedamini võltsitud GG logoga.
Guccio Gucci – ajatu disain
Järjekordne edu maailmas avas disainerile 1947. aastal ukse kuulsusele. Just siis kujundas Guccio Gucci Bamboo koti. Tõelise naiste ihaldusobjektina oli käekott väga mahukas ja ajatu, sest sobis suurepäraselt igaks juhuks.
Selle iseloomulikuks tunnuseks on bambusest käepide, mis sobib suurepäraselt kõrgklassi naturaalse nahaga. Oluline on see, et hoolimata aja möödumisest püsib toode tänapäevaste naiste tõeliste lemmikute ja unistuste nimekirjas.
Praegu toetab Guccio Gucci loodud kaubamärgi loovust Frida Giannini (brändi omanik aastast 2006), esitledes maailmale laia valikut tooteid, sealhulgas kotte, kingi, nahast aksessuaare, parfüüme ja isegi prille.
Võib öelda, et igas tippklassi luksusbrändi signeeritud tootes elab endiselt selle eelkäija – Guccio Gucci.
Jäta kommentaar