Gucci riided on moes ilma piirideta
See on üks äratuntavamaid seeniormoebrände, a Gucci riided mida kannavad kuulsused üle kogu maailma. Seda on pikka aega seostatud luksuse, elegantsi ja ajatu iluga. Selle ajalugu algab 1920ndatel, kui Gucci oli kohalik nahktarvikuid pakkuv pood.
Ei läinud kaua, kui hulk kliente kasvavasse kaubamärki armus ning arvukad skandaalid ja vaidlused, mis on seotud selle asutajate perekonnaga, suurendasid aja jooksul selle populaarsust, muutes Gucci tõeline moeimpeerium. Tänapäeval, nii moekriitikute kui ka tavatarbijate poolt hinnatud Itaalia moemaja pakub kõrgeima kvaliteediga Itaalias käsitsi õmmeldud rõiva- ja aksessuaarikollektsioone.
Gucci ajalugu on täis skandaale
Peaaegu pankrotti läinud Gucci kaubamärgi tormilisest ajaloost teadasaamiseks ei pea olema moemaailmaga seotud. Seda kõike perekonfliktide tõttu, mis ettevõtte seestpoolt ära neelasid, mille tulemuseks ei olnud mitte ainult ebastabiilne brändipoliitika ja tohutud võlad, vaid ka teatud perioodiks selle maine märkimisväärne kahju. Ja kuigi kõik viitab sellele, et Gucci on pärast aastaid kestnud peretüli jõudnud lõpuks rahulikumatesse vetesse, ei saa rääkida kaubamärgi kaasaegsetest kordaminekutest, võtmata arvesse sündmusi, mis mõjutasid selle praegust kuju.
Ajutine segadus Guccis ei kaotanud selle tähtsust maailmaturgudel. Vaatamata eelnevalt mainitud skandaalidele ja kriisidele on kaubamärgi tooted end moemaailma silmis kaitsnud ja tänu sellele Gucci naudib endiselt oma klientide suurt usaldust. Pole kahtlust, et toodete keerukus, peensus ja ainulaadne esteetika on peamised tegurid, mis praegu ettevõtte head nime kujundavad.
Gucci riided – mida pakutakse?
Enne kui Gucci rõivaid turule tõi, oli see tuntud ja armastatud erinevates stiilides käekottide ja portfellide vaieldamatu tootja. Need olid kaubamärgi aluseks ja on siiani naiste seas lemmikud. Gucci käekotid on olnud staatuse sümboliks pikka aega, sest 1950. aastatel tõi Gucci turule absoluutselt uuendusliku “Jackie” koti, mis on valmistatud seanahast ja millel on poleeritud bambusest käepide. See konkreetne mudel sai sel ajal kuulsaks Rootsi näitleja Ingrid Bergman filmis “Reis Itaaliasse”.
Praegu pakub bränd suurt valikut. Gucci kataloogist leiate terve rea käekottide stiile ja mudeleid. Alates kõige klassikalisematest mustadest käekottidest kuni tõeliselt avangardsete värviliste kohvriteni. Värvilahendused on väga erinevad. Need võivad olla lillad, kollased, valged, pruunid, mustad ja palju muud. Mõned käekotid on valmistatud siidist, teised aga nahast või nailonist. Disaini osas domineerivad omakorda taimemotiivid, aga ka need, mis kasutavad ikoonilist Gucci monogrammi.
sinu valik
Valik pole kindlasti lihtne. Oluline on enne ostmist täpsustada, millist funktsiooni peaks Sinu unistuste Gucci käekott täitma. See võimaldab teil seda valida mitte ainult oma eelistuste, vaid ka praktilise rakenduse järgi. Kuid olenemata sellest, millist tüüpi kotti te otsite, on Gucci puhul alati palju valikuvõimalusi, nii et leiate kindlasti midagi enda jaoks.
Mitmekesisus eristab Guccit teistest luksusbrändidest, mis sageli annavad eksklusiivsuse nimel igast tootest välja vaid ühe versiooni, jättes samas tähelepanuta oma klientide mitmekülgsed vajadused.
Aksessuaaridest riieteni?
Itaalia moemaja toodete puhul pole käekotid masside hulgas ainus ihaldusobjekt. Bränd otsustas kiiresti aksessuaaride müügist kaugemale minna ta keskendus tervetele stiilidele. Täna pakub see kõrgeima kvaliteediga naiste ja meeste rõivaid, sealhulgas jakke, pluuse, kampsuneid, pükse ja kleite. Ka brändi kuulsa monogrammiga ülerõivad, mantlid ja jakid on viimasel ajal tänavatel uskumatult populaarseks saanud. Lisaks ei ole Gucci, vastupidiselt näilisele, ainult ülikondade ja elegantsete kleitide kohta. Nende sortiment on ka koduinimeste paradiis – sealt leiab mugavaid dressikomplekte ja vabaaja t-särke.
Gucci moemaja on aastate jooksul tõlgendanud naiste moodi erinevalt. Lõiked, mis rõhutavad naiste seksapiili Tom Ford erinesid Gucci kleitidest, mille pakkus välja brändi hiljutine loovjuht, Frida Giannini. Bränd areneb pidevalt kahes erinevas suunas. Igal aastal üllatab ta publikut uute kollektsioonide esitlemisel ning balansseerib uskumatult hästi ilu ja poleemika vahel. Teisalt, kõiki kliente silmas pidades, pakub see järjest suuremat valikut igapäevasemaid riideid. See dualism meeldib nii klassikafännidele, kes soovivad nautida oma garderoobi fenomenaalset kvaliteeti, kui ka moehuvilistele, kes soovivad uuendusi.
Aastad lendavad ja Gucci riided ei vanane kunagi…
Gucci on olnud moetööstuses loov jõud juba aastaid. Brändi kollektsioonid mitte ainult ei dikteeri suundumusi, vaid on sageli reaktsioon päevakajalistele sündmustele. Täpselt nii see on ka viimase 2022. aasta kevadsuve kollektsiooniga. Eelmise aasta lõpus debüteeris film ekraanidel, “Gucci maja” mis on omamoodi moeimpeeriumi ajalugu. Nendes oludes esitles brändi loovjuht Alessandro Michele maailmale tõeliselt filmilikku kollektsiooni. Tema rõivastest tilkus LA tänavate esteetika – kauboimütsid, laia lapiga jakid, läikivad ülikonnapüksid, erksad retuusid, pitskleitide peal kantud aluspesu, Hawaii särgid, pikad kasukad, elegantsed vestid; kuulutab Gucci uut ajastut.
Micheli kollektsioonide tunnuseks on see, et igaüks neist jutustab lugu, tutvustades saajale loodud maailma, sageli maagilist või muinasjutulist. Lavastaja tunnistab meelsasti, et tema jaoks ei tähenda loomine ainult stiilile keskendumist, vaid eelkõige vastuvõtu õhustikule.
Vaieldamatu kvaliteet ja tähelepanu detailidele
Kuigi Gucci rõivad on sageli säilitatud klassikalises esteetikas, koguvad nad pidevalt populaarsust. Selgub, et mõne rõivaeseme unikaalne disain pole ainus tegur, mis kliente köidab. Gucci pakub oma toodetele ületamatut kvaliteeti. Nende suhteliselt kõrge hind tõestab seda selgelt. Ostes Gucci toodet ja riideid, anname garantii, et peale paari pesu näeb ese endiselt välja nagu uus. Me ei pea muretsema, et riided kleepuvad ja logod kiiresti maha hõõrduvad. Ka materjalid, millest kaup on valmistatud, on vastupidavad ja kehale sobivad. Kõik see muudab Gucci rõivaste ostmise väga tulusaks investeeringuks.
Mood ilma piirideta
Gucci rõivad on kahtlemata superpremium tooted ning bränd ise pakub oma klientidele uut lähenemist moele. See propageerib piirideta moe ideid, julgustab rõivastega katsetama ja oma stiilidele uut iseloomu andma. See on endiselt elegantsi ja hea stiili sümbol, kuid see on ka üks väheseid moemaju, mis püüab jõuda kasvava publikuni. Lisaks riietele pakub see ka kõrgeima kvaliteediga jalatseid, aksessuaare, parfüüme ja viimasel ajal ka kodukaupu. Nii et kui teie garderoobis on selle kaubamärgi riideid, võivad teie maitsele sobida ka muud tooted.
Jäta kommentaar