Florence Pugh on Tiffany & Mida
Viimasel ajal ei ole kahekümne seitsmeaastane Florence Pugh suutnud tähelepanu keskpunktis vältida. Briti näitlejanna mängis Christopher Nolani viimases filmis “Oppenheimer”, mis on alates kahe nädala tagusest esilinastusest pälvinud pidevalt hiilgavaid arvustusi. Selle roll on aga märkimisväärne ka väljaspool korporatiivset tööstust. Teda kutsuti tegema koostööd tuntud Ameerika luksusjuveliiri ja spetsialiseeritud jaemüüjaga. Nii et see on ametlik – Florence Pugh on ettevõtte Tiffany & Co suursaadik.
Brändi naiselik vaim
Aastate jooksul on Tiffany & Co. seda seostati paljude popkultuuri ikooniliste hetkedega. Nende lipulaev New Yorgis Fifth Avenue’l, mida sageli nimetatakse “Tiffany lipulaevapoeks”, on muutunud luksuse ja romantika sümboliks. Bränd hoolib ka oma laitmatust kuvandist ja teeb staaridega hoolikalt koostööd. Florence Pugh on küll suurepärane eeskuju paljudele naistele. Amy Marchi roll filmi “Väikesed naised” adaptsioonis pälvis teda rahvusvaheline kuulsus ja Oscari nominatsioon parima naiskõrvalosa kategoorias.
Viimases filmis “Oppenheimer” mängib näitlejanna peategelasesse armunud võrgutavat psühhiaatrit. Noor, andekas, tõusev täht kõikvõimalikust kinost esitles oma tegelaskuju meisterlikult, pälvides tunnustust kogu maailmast. Pole ime, et Tiffany & Co otsustas määrata tema oma kaubamärgi uueks näoks. ” Mul on hea meel sellest koostööst teatada ” – kirjutas Pugh Instagramis. “Sama eriline päev selle kampaania pildistamisel, sest ma peitsin sel ajal veel oma raseeritud juukseid. Aitäh, et lubate mul olla mina ise “.
Florence Pugh on Tiffany & Co ja nende ainulaadsete ehete suursaadik
Bränd kutsus oma saadikuid tegema koostööd, et tutvustada viimast kampaaniat, mis tutvustab nende tuntud kollektsiooni laiendust. Tiffany lukk. Tiffany lukk on ainulaadne tükk, millel on rikkalik ajalugu, mis ulatub tagasi ettevõtte algusesse 1800. aastal. Nendel iseloomuliku Tiffany embleemiga tabalukkudel oli algselt praktiline funktsioon, kuid aja jooksul muutusid nad armastuse ja pühendumise sümboliks. Paarid hakkasid neid oma tunnete tõestuseks vahetama ja aja jooksul muutusid armukeste vaheliste purunematute sidemete sünonüüm.
“Meil on hea meel tutvustada Tiffany Locki teema uusi väljendeid,” ütles Tiffany & Co tegevasepresident Alexandre Arnault. “Meie maja saadikud esitlevad uusi kujundusi kampaanias, mis on ankurdatud armastuse ideele, mis on olnud meie kaubamärgi DNA kesksel kohal alates selle asutamisest 1837. aastal.” Laiendatud kollektsioon meeldib seetõttu kõikidele sugupooltele ja pakub mitmekesist valikut ehteid, sh ripatsid, sõrmused, kõrvarõngad ja käevõrud. Kampaania iga staari esitletakse Locki uusimates kujundustes, iga sportlik võimas välimus sümbol, mis tähistab purunematuid sidemeid. Florence Pugh’i määramine Tiffany&Co suursaadikuks oli kahtlemata suurepärane turunduskäik brändile, mis soovib sarnaselt näitlejannaga levitada positiivseid väärtusi kaasaegses maailmas.
Jäta kommentaar