Ferrari otsustab aktsepteerida makseid krüptovaluutades

https://www.pexels.com/pl-pl/zdjecie/krzyw-luksus-marka-logo-12467788/
allikas: www.pexels.com

Pärast Terra Luna ökosüsteemi kokkuvarisemist, FTX börsi tõrget ja paljusid tõrkeid näeb krüptorahatööstus lõpuks valgust tunneli lõpus ja maailmast tuleb järjest rohkem positiivset infot!

Kõige tähtsam on see, et suurimad tegijad, nagu Tesla, Apple ja Ferrari, on huvitatud digitaalsetest varadest. Viimane liitus Web3-huvilistega üsna hiljuti, kuid pauguga!

Ferrari annab krüptovaluutadele rohelise tule

14. oktoobril kuulis maailm suurepäraseid uudiseid – Ferrari hakkas USA-s oma luksuslike sportautode eest vastu võtma krüptovaluutamakseid. Lisaks kavatseb ettevõte oma jõukate klientide soovil programmi Euroopasse laiendada.

See oli nii kuulsa autotootja poolt väga julge samm. Valdav enamus suurimaid ettevõtteid hoiab krüptovaluutadest eemale. Miks? Kuna Bitcoini ja teiste žetoonide hinnakõikumine muudab nendega kauplemise ebapraktiliseks. Lisaks ei kehti digitaalsete varade suhtes ühtsed regulatsioonid ja need on suure energiatarbimise allikaks. See takistab tõhusalt nende levikut maksevahendina.

Meenutagem olukorda aastast 2021, kui teine ​​(elektri)autode tootja Tesla hakkas Bitcoinis makseid vastu võtma. See oli veel eelmise pullituru ajal, mis tõi kaasa Bitcoini hinna märkimisväärse tõusu. Kahjuks peatas ettevõtte tegevjuht Elon Musk varsti pärast seda sündmust keskkonnakaalutlustel selle võimaluse.

Kas Ferrariga läheb samamoodi?

Huvitaval kombel ütles Ferrari turundus- ja kaubandusdirektor Enrico Galliera, et Ferrari ei ole mures seda tüüpi lahenduste negatiivse mõju pärast keskkonnale. Ta lisas, et tänu uue tarkvara kasutuselevõtule ja taastuvate allikate suuremale kasutamisele on süsiniku jalajälg tühine.

“Meie eesmärk olla 2030. aastaks süsinikuneutraalne on kinnitatud,” ütles Galliera ühes intervjuus.

Ferrari vastab klientide vajadustele

Ferrari ütles, et otsus tehti vastusena turu ja edasimüüjate soovidele, kuna paljud kliendid olid investeerinud krüptovaluutadesse ja soovisid neid kasutada tootja müügisalongides.

See suurepärane žest Ferrari poolt ei ole mitte ainult noogutus tema kauaaegsetele klientidele, vaid avab ka värava uue põlvkonna maksetele ja kogu krüptovaluutade maailmale. Võib-olla saavad seda tüüpi ettevõtmised teistele kaubamärkidele stiimuliks üha populaarsemaks muutuvate digitaalsete žetoonidega makseid vastu võtma.