Disainer Coco Chanel – kas mood hääbub?
Iga naine tahaks tunda end kauni, hoolitsetud, stiilse ja ainulaadsena. Ajal, mil sadu kauplusekette ja meid ujutab üle ebakvaliteetsete riiete laine, on raske otsustada, mis pole mitte niivõrd moekas, kuivõrd stiilne. “Mood hääbub – stiil jääb” ei ole tühi loosung, see on ühe suurima moetähe – prantsuse disaineri elu moto Coco Chanel.
Võlgneme sellele andekale prantslannale lihtsa, kuid samas klassikalise ja elegantse, isegi ajatu naistemoe stiili. Gabrielle Bonheur Chaneli loodud elegantsikaanonisse kuuluvad väike must kleit, mis iga naise garderoobis peaks olema, elegantsed mantlid, mida kutsutakse trentšmantliteks, ja kellukesega püksid, mis iga paari aasta tagant paljude kuulsate disainerite meelevalda tulevad. Vastavalt põhimõttele “vähem on rohkem” puuduvad liigsed mustrid ja aksessuaarid, kõik on hoitud stiilis sportlik, prantsuse šikk, mida täiendab looduslike pärlite jada.
Disainer Coco Chaneli loodud riided ja aksessuaarid ei näe mitte ainult ilusad välja, vaid on ka kõrgeima kvaliteediga, mis lisab nende omanikule võlu.
Foto vogue.com
Chaneli valitud värvid on must, valge, beež, kuldne ja punane. Disaineri kaubamärgiks olnud punase huulepulgaga kaetud huuled seostuvad nüüdseks seksapiiliga, millest nagu ka enesekindlusest luksuslikku Coco Chaneli meigikosmeetikat naisel puudu ei tule. Beež värv viitab loomulikule, tervele nahatoonile, mida õrn päike puudutab, samas kui musta ja kuldset on peetud elegantseks juba aastaid. Valge värv viitab valgusele, mis valgustab nägu ja toob esile selle ilu.
Coco Chaneli disainerrõivad pole veel kõik?
Coco Chaneli kaubamärk ei ole ainult käekotid, riided, meik ja parfüümid, vaid ka kreemid, näomaskid ja vannikosmeetika. Mõnda võib üllatada tõsiasi, et Chaneli sortimendis on ka eksklusiivseid jalgrattaid, suuski ja lumelaudu.
Foto vogue.com
Kuigi kaubamärgi turule ilmumisest on möödunud palju aastaid, Prantsuse disaineri Coco Chaneli tooted nimetatakse endiselt luksuseks ja Chanel No parfüümiks 5, esimene Chaneli loodud parfüüm, võlub järgmist põlvkonda oma lihtsuse ja elegantsiga. Parfüümid ja kosmeetika, mis kunagi olid saadaval vaid staaridele nagu Marilyn Monroe, on nüüd kõigile käeulatuses, sest Coco Chaneli lõhnakollektsioonides on ka tooteid meestele.
Jäta kommentaar