Chiara Ferragni, mis kaubamärk see on?

Chiara Ferragini Mis see kaubamärk on
foto: chiaraferragnibrand.com

Kes ei teaks blogi The Blonde Salad? Kes poleks näinud tänaval omanäolise silmamotiiviga riidetükki või aksessuaari? Chiara Ferragni, mis kaubamärk see on?, mis muutub üha enam äratuntavaks mitte ainult moe- ja mõjutajate seas? Kes on blogi autor ja disainer ning mida tema logoga toodete hulgast leida võib? Kas Chiara Ferragni kaubamärk on täispuhutav mood, mis hetkega hääbub, või on see tõusev täht ja kvaliteet, mis seisab omal kohal? 15 aastat tegutsemist moetööstuses räägivad enda eest.

Chiara Ferragni, mis kaubamärk see on?

…kuigi võib-olla on parem küsida, milline isiksus see on. Asutaja on Itaalia moemaailma üks ilmekamaid isiksusi. Ta on oma maine ja tunnustuse kallal töötanud juba aastaid ning tema disainilahenduste hulka kuuluvad mitte ainult riided, vaid ka ehted, aksessuaarid ja kosmeetika. Tähelepanu köidab kõik, millel on lihtsustatud, kontuuritud silma iseloomulik logo.

Uued tooted kaovad kiiresti poe pakkumisest ning projektid pälvivad tunnustust olulisemate valdkonna spetsialistide poolt. Piisab, kui seda mainida Chiara Ferragni ilmus olulisemate tööstusajakirjade, sealhulgas Vogue’i kaanel. Samamoodi arutati tema rõivakollektsioone paljudes olulistes tööstusportaalides.

Mis iseloomustab mõjutaja loodud brändi?

Chiara Ferragni bränd on midagi enamat kui lihtsalt rõivakollektsioon – see on kvintessents energilisest elustiilist, huumorist ja nooruslikust elegantsist, mis on asutajat ennast iseloomustanud juba aastaid. Kas te kujutate ette võluvamat sümbolit kui silmapilgutuse-pilgutamise motiiv? Sinine silm pikkade mustade ripsmetega, mis kaunistab peaaegu kõiki Chiara kollektsiooni elemente?

Portree
foto: theblondesalad.com

See logo esineb kampsunitel, T-särkidel, aksessuaaridel ning isegi kingadel ja käekottidel, andes tema disainidele äratuntava, mängulise iseloomu, mis jääb samal ajal moeka elegantsi trendi. Veidi kooskõlas Comme des Garconsi kaubamärgi ideega.

Kellele on mõeldud Chiara Ferragni disainitud rõivad? Esiteks neile, kes hindavad vabadust, natuke ekstravagantsust ja kellele meeldib tähelepanu tõmmata! Tema kollektsioonid on täis mugavaid, kuid stiilseid elemente – alates dressid ja tossud julgemate, julgete kleitide ja intensiivsetes värvides pluusideni. Kuigi esmapilgul võivad need rõivad tunduda pisut ekstravagantsed, on need ülimalt universaalsed ja sobivad kergesti iga moehuvilise igapäevagarderoobi.

Kvaliteet on oluline

Kvaliteedi osas saab Chiara Ferragni kaubamärk väga positiivseid hinnanguid. Nii kasutajatelt kui ka moekriitikutelt. Itaalia mõjutajat hinnatakse tema tähelepanu detailidele, kvaliteetsete materjalide ja viimistletud viimistluse eest. See annab tema kollektsioonidele luksusliku iseloomu. Kuigi tema stiil on tagasihoidlik ja inspireeritud linna atmosfäärist. Tema sildiga rõivad pole mitte ainult vastupidavad, vaid ka tänavarõivaste fännide ja moeloojate garderoobis kohustuslikud.

Mis teeb tema kaubamärgi nii populaarseks? Võib-olla on see humoorikas lähenemine moele, mis avaldub värvilistes printides ja naljakates aktsentides? Võib-olla just universaalsus, mis muudab need riided igapäevaseks kasutamiseks ideaalseks ja samas üllatuseks õhtuseks väljasõiduks? Või äkki on see lihtsalt Itaalia šiki aura, mis – nagu Chiara – alati inimesi kokku toob elegants koos vähese hoolimatusega?

Chiara Ferragni stiil ja tema rõivakollektsioonid

Chiara Ferragni stiil on ainulaadne kerguse ja elegantsi kombinatsioon. Natuke feistlikkust ja rafineeritud trenditunnetust. Selle võib kokku võtta mitmes punktis:

  • Energilised värvid ja julged mustrid.
  • Siniste silmade motiiv – tema kaubamärgi ikooniline sümbol.
  • Kombinatsioon sportlikust juhuslikkusest ja elegantsist.
  • Lõbusad, kaasaegsed aktsendid ja prindid.
  • Pretensioonitu naiselikkus, milles on tunda ka feistlikkust.

Chiara Ferragni peegeldab oma kollektsioonides tema enda stiili – tema disainide hulka kuuluvad pastelsed dressid, crop topid, naiselikud kleidid, käekotid ja ebatavalisi silmamotiiviga aksessuaare, millest sai tema kaubamärk. Tema riided on kerged ja täis linnašikki. Need sobivad ideaalselt igapäevasesse elustiili, mis on täis energiat ja kirge. Samal ajal rõhutavad nad naiselikkust. Ferragni kollektsioonides on kõik julge ja lõbus ka praktiline ja mugav, mistõttu sobib nii Instagramis kui ka väljaspool seda.

Miks on Chiara Ferragni kuulus?

Reklaam
Modivo Ee

Chiara Ferragni on üks kuulsamaid mõjutajaid maailmas – mitte ainult ajaveebi asutajanaBlond salat, mis loodi 2009. aastal, aga ka kui visionäär, mis on algusest peale silma peal hoidnud digitaalse moemaailma arengul. Kui me mõtleme, mis on Chiara Ferragoni bränd, ei saa me ignoreerida selle mitmeaastast kohalolekut moes.

Tema ajaveeb saavutas kiiresti rahvusvahelise populaarsuse. See meelitas kohale mitte ainult moefänne, vaid ka kaubamärke, kes soovisid sellega koostööd teha. 2015. aastal lõi Ferragni oma kaubamärgi,Chiara Ferragni kollektsioon. Ta võitis naiste südamed üle kogu maailma.

Chiara Ferragni on osalenud paljudes meediaprojektides, mis on tema edule kaasa aidanud. 2018. aastal esilinastus tema elust rääkiv dokumentaalfilm,Chiara Ferragni Postitamata, mida esitleti kl Filmifestival aastal Veneetsias ja sai Itaalia kinoajaloo vaadatuimaks seda tüüpi dokumentaalfilmiks. Samal ajal sai ta Matteliga koostööd tehes omale Barbie-nuku, mis tugevdas veelgi tema staatust popkultuuri ikoonina.

Tema pulm 2018. aastal Itaalia räppari Fedeziga oli selle aasta üks suurimaid meediasündmusi. Imelise isikupärase pulmakleidi kujundas talle Maria Grazia Chiuri Diori moemajast.

Opt Aboutcom Coeus Ressursid Sisu Migration Brides Proteus 5b8beb4e9b2f5d2e0866d9ef 11 23b59d0e990e4d90ad0662840214ef8f
foto: brides.com

Ferragni istub ka Todsi moemaja juhatuses ning Prime Video platvormil saab saates jälgida tema pere- ja tööeluFerragnez. Tema tegelaskuju on hinnatud nii inspireeriva, julge stiili kui ka sotsiaalse kaasatuse pärast – 2020. aastal kogus ta koos abikaasaga miljoneid eurosid, et võidelda COVID-19 pandeemiaga, mis pälvis tema fännide ja kogukonna seas suure tunnustuse.

Kus Chiara Ferragni elab ja kas itaalia stiil peegeldub tema kollektsioonides?

Milano – moelinn. Milano – kuulsaimate Itaalia kaubamärkide moeetenduste linn, nagu näiteks Armani, Gucci või Versace. Chiara linn. Kui küsime endalt: “Chiara Ferragni, mis bränd see on, tasub arvestada ka linna kontekstiga.

Chiara Ferragni, kuigi tema karjäär on toonud ta maailma salongidesse, on endiselt sügavalt seotud oma Itaalia juurtega. Ta elab moepealinnas Milanos, kus tema igapäevaelu ja töö on sellest ainulaadsest linnast pidevalt inspireeritud. Milano, mis on tuntud oma kõrgeima disaini meisterlikkuse ja elegantsi poolest, kujundab oma stiili, mis on itaalia šiki sünonüüm. Lihtne, kuid täis keerukust. Ta ühendab Itaalia klassikuid moodsa lähenemisega moele, mille tulemuseks on traditsioonide ja uuenduste harmooniline süntees.

Tema kollektsioonid näitavad sama itaaliapärast esteetikatunnet: tähelepanu detailidele, kvaliteetseid materjale ja ajatuid stiile. Tema kujundused on nii luksuslikud kui ka ligipääsetavad ning tema kaubamärgiks on saanud värvilised aktsendid, elegantne lihtsus ja vihje lõbususele. Need elemendid panevad Chiara Ferragni kollektsioonid kindlalt juurduma Itaalia moetraditsiooni. Samas püsivad need värsked ja täis kaasaegset vaimu. See elegantsi ja vähese hoolimatuse kombinatsioon muudab tema brändi rõivad nii armastatuks kogu maailmas.

Chiara Ferragoni, mis kaubamärk see on ja kas seda tasub oma garderoobi lisada?

See küsimus tundub peaaegu retooriline. Mõjutaja ja blogija on korduvalt tõestanud, et tema riided peegeldavad tema stiili. Teisest küljest nad esitavad ajatu kvaliteet. Blogija suudab hõlpsalt seista rivis paljude tunnustatud moefirmade ja disaineritega. Samas jääb ta oma töös ja projektides autentseks. Ta esitleb end rõõmsameelse, spontaanse professionaalina, kes vaatamata paljudele aastatele selles valdkonnas tegutsemisele läheneb paljudele probleemidele siiski näpuotsaga soolaga.