“Calvins or Nothing” – sportlased peaosas
Luksusbränd Calvin Klein on tuntud kvaliteetsete spordiriiete müügi poolest. Sel põhjusel kutsub ta kuulsaid sportlasi paljudele oma reklaamikampaaniatele. Ta teeb seda oma toodete reklaamimiseks kehalise aktiivsuse, tervisliku eluviisi ja spordivaimu kontekstis. Seetõttu on nende kampaaniate eesmärk ühendada brändi kuvand spordiga seotud väärtuste ja püüdlustega. “Calvins või mitte midagi” see on selle kontseptsiooni järjekordne katse. Kampaania keskendub spordivaldkonna tuntud nimedega aluspesusarja reklaamimisele. Selle eesmärk on rõhutada nii aluspesu esteetikat kui ka funktsionaalsust, andes samas edasi kuvandit enesekindlusest, energiast ja aktiivsest elustiilist.
Näe ja tunne end hästi
Bränd teab suurepäraselt, kuidas luua turul positiivset kuvandit. Ta tahab seda teha seostades oma tooteid kehalise aktiivsuse, edu ja sihikindlusega, mida sportlased esindavad. Selline koostöö aitab kaasa tugeva sideme loomisele brändi ja tarbijate vahel, kes samastuvad väärtustega, mida esindavad füüsilise tööga tugevalt seotud inimesed. Nagu mainisime, pole see esimene kampaania, mis soovib neid väärtusi populariseerida. Calvin Klein demonstreerib meisterlikult ilusad, lihaselised kehad riietatud tema omadesse peen ja figuuri meelitav aluspesu.
Calvin Klein on tuntud oma ikoonilise 2019. aasta kampaania “My Calvins” poolest, kus kuulsused, sealhulgas sportlased, poseerivad brändi aluspesus. See kampaania hõlmas muu hulgas: tennisistid, korvpallurid, jalgpallurid ja surfarid, nagu Nick Young, Odell Beckham Jr, Matthew Terry jt. Bränd oli ka Ameerika jalgpalliliiga Major League Soccer (MLS) ametlik spordirõivaste partner. Selle koostöö raames lõi ta kampaaniaid selliste jalgpalluritega nagu David Villa või Graham Zusi.
“Calvins or Nothing” – mida oodata?
Viimast kollektsiooni reklaamivad näod Alex Morgan, Chloe Kelly, Kenza Dali, Mana Iwabuchi ja Mary Fowler. Ülalmainitud naistel on ühine see, et nad kõik on professionaalsed jalgpallurid. Kõik viis mängijat on naiste jalgpallimaailmas edukad ja esindab oma riike rahvusvahelisel areenil. Kuigi nad on pärit erinevatest riikidest (Morgan USA-st, Kelly Inglismaalt, Dali Alžeeriast, Iwabuchi Jaapanist, Fowler Austraaliast), jagavad nad kirge jalgpalli vastu ning on tuntud oma oskuste, andekuse ja pühendumuse poolest naiste arendamiseks. Jalgpall.
Kampaania ise, mille on jäädvustanud Brianna Capozzi, viib meid iga naise intiimsfääri, näidates nende vankumatust. enesekindlus ja sensuaalsus. Kasutades ekspressiivseid lähivõtteid ja täiskaadreid, rõhutab Capozzi ka iga indiviidi mitmekesisust ja mitmemõõtmelisust. See tähistab nii nende tugevust kui ka haavatavust, mis on selle kampaania olulised elemendid.
Kampaania käigus jäädvustas Calvin Kleini moodsasse puuvillasesse pesu valatud. Seda kõike kombineerituna lihtsate kõrgete teksapükstega, mis need viitavad 90ndate klassikalistele, lihtsatele ja laiadele stiilidele.Lisaks pole puudust kärbitud ja klassikalistest veoautojopedest, mis lisavad kogu stiilile iseloomu. Esile tõsteti ka iseloomulikke kaubamärgi logoga T-särke, mis on iga väljaantava kollektsiooni asendamatuks elemendiks. ” “Calvins or Nothing” ilmub peagi Calvin Kleini sotsiaalmeedia kanalites, aga ka atraktiivsetes kohtades üle maailma.
Jäta kommentaar