Burberry uue kampaaniaga “Jänese aasta”.
Briti luksusmoemaja Burberry on tuntud oma ülimalt läbimõeldud reklaamikampaaniate poolest. Bränd kaasab oma lavastustesse alati meeskonna inimesi ja loob ainulaadse atmosfääri uusimate kollektsioonide ümber. Eelmisel aastal olime tunnistajaks kampaaniale “The Night Before”, mis oli täis põnevust ja pühadeootust. Seekord esitab Burberry maailmale midagi hoopis teistsugust. 2023. aasta kampaania on inspireeritud Hiina uus aasta ning paljastab rõivakollektsiooni, milles jänese motiivil on eriline roll.
Jänese aasta, milliseid muudatusi see toob?
22. jaanuaril astume Hiina horoskoobi järgi järgmisse, mitte juhuslikult jäneseaastaks nimetatud aastasse. Seda seetõttu, et vesijänesest saab tema patroon. Hiina astroloogia järgi on loomalikud sodiaagimärgid inimese saatust määranud tuhandeid aastaid. Tulevane Küüliku aasta peab olema täis harmooniat ja korda, hiinlaste sõnul võimaldab see hinge tõmmata ja pidevas kiirustamises ajutiselt peatuda. Jäneseaasta peaks tooma ka küllust, kirgede ja kordaminekute elluviimist ning unistuste täitumist. Ja seda kõike pärast rasket ja kaootilist Tiigri aastat, mida kogesime 2022. aastal.
Tundub, et just seda sõnumit püüab Burberry oma uusimas rõivakollektsioonis kajastada. Samuti öeldakse, et bränd tervitab uut vaatenurka ja soovib seda oma tarbijateni levitada. Uue kampaaniaga julgustab ta inimesi: “erakordsed kogemused enesekindluse, kire ja loovuse leidmiseks”. Kas see utoopiline põhiidee on aga tulevase kollektsiooni riietes nähtav?
Klassikaline monogramm lõbusa pöördega
Keegi ei imesta, et jänes on kogu kollektsiooni läbiv võtmemotiiv, erinevates versioonides, mis on inspireeritud populaarsetest koomiksitest. Thomas Burberry valis aga huvitava ja veidi naljaka aktsendi. Noh, Riccardo Tisci kujundatud kaubamärgi klassikaline monogramm, ta muutis selle jänesekõrvadeks. Viimases kollektsioonis hakkavad need kaunistama naiste-, meeste- ja lasterõivaid, aga ka ikoonilist Lola kotti ja aksessuaare.
Graafilised küülikute prindid ilmuvad muuhulgas elegantse kaaraktsentiga kleitidele, pikkade varrukatega polosärkidele ja õhukestele retuusidele. Alati moekad Varsity jakid saabuvad seekord ka tugevas erkpunase ja tumesinise värvipaletis, mille rinnal on näha Burberry austusavaldust jäneseaastale. Lisaks katsetas disainer monogrammi enda vormiga. Seega on mõned jänkumotiivid asetatud selja taha, nii et kõrvad saavad kokku südamekujuliselt, teised aga Burberry logo kohal.
See kollektsiooni humoorikas ümberkujundus pole aga kampaania ainus tipphetk Jänese aasta 2023. Burberry pingutused ulatuvad sügavamale kui ainult kollektsioon – bränd otsustas austada jänese aastat videoklipiga. Salvestisel teevad kaasa näitlejad Qi Xi, Shi Pengyuan ja sportlane Zhao Lina, ning fotod tegid režissöör Zik Liu ja fotograaf Sky. Triptühhon on lisakommentaar kolme tegelase vabaduseotsingutele, kuna igaüks neist astub visuaalsesse dialoogi loovuse teemal. Kogu kampaania kuulutab Briti kaubamärgi Burberry uut ajastut täis edu. Meedia näitab projekti vastu juba armastust nii moemaja kriitikute kui ka toetajate poolt.
Jäta kommentaar