HUGO kaubamärk – mis firmaga on tegu?

Hugo Brand Mis on
Foto group.hugoboss.com

Loodud neile, kes hindavad individualismi ja vabadust eneseväljenduses. HUGO kaubamärkmis firma see on? Legendaarse HUGO BOSSi impeeriumi osana on see juba aastaid pälvinud tähelepanu oma kaasaegse, pingevaba ja autentse esteetikaga. See pakub laias valikus tooteid – rõivastest jalatsite ja aksessuaarideni, mis vastavad ideaalselt kaasaegsete tarbijate vajadustele. Tegemist on kaubamärgiga, mis ühendab suurepäraselt kaasaegse lähenemise moele klassikalise kvaliteediga, pakkudes stiile nii igapäevaseks kasutamiseks kui ka erilisteks puhkudeks. Kuidas see loodi ja mis ühist on sellel emabrändiga?

Jaotuste ajalugu

HUGO BOSS on kaubamärk, mille päritolu ulatub aastasse 1924. Sellest ajast alates on ettevõte läbi teinud palju muutusi ja arenguid, pidevalt laiendades oma portfelli ja kohandunud globaalsete moesuundadega. Kuid alles 1993. aastal otsustas ta oma read selgemalt jagada, võttes kasutusele kolm erinevat segmenti: HUGO, BALDESARINI ja BOSS. Kõik need alambrändid olid mõeldud erinevate klientide vajaduste rahuldamiseks, pakkudes erinevaid stiile ja lähenemisviise moele. HUGO kogus populaarsust algusest peale tänu veidi vabama, julge lähenemisele, mis sobib ideaalselt tänapäevaste trendidega.

Mark Hugo
Foto theimpression.com

Kuid see pole veel lõpp. 1999. aastal, kuus aastat pärast liinide HUGO ja BOSS loomist, toodi turule veel üks alambränd – BOSS Orange. Selle eesmärk oli ühendada BOSSi klassikaline elegants HUGO progressiivse iseloomuga, luues värskust ja modernsust täis kollektsioone. Samal ajal ilmus ka golfisõpradele pühendatud kollektsioon – BOSS Golfirõivad, mis lõpuks oma nime muutis BOSS Roheline. Ent enam kui kümne aasta pärast otsustas ettevõte oma portfelli lihtsustada kaubamärkide integreerimisega BOSS oranž ja BOSS roheline BOSSi põhiliiniga. Seetõttu on turule jäänud kaks peamist alambrändi: BOSS ja HUGO, mis on edetabelis kahtlemata kaasatud maailma kalleimad rõivabrändid.

Kellele on HUGO kaubamärk mõeldud?

HUGO bränd ei ole ainult BOSSi noorem õde. See on ka moodsa moekäsitluse sümbol, mis ühendab endas kerguse, julguse ja autentsuse. Alates selle loomisest on see muutunud sünonüümiks igapäevasele, kuid stiilsele riietusele, mis kohandub kergesti muutuvate trendidega. See vastab suurepäraselt kaasaegsete klientide vajadustele, kes otsivad midagi enamat kui lihtsalt klassikaline elegants. See on bränd, mis paistab silma oma juhusliku, kuid modernse lähenemise poolest moele. Millesse need sobivad? tema kollektsioonid? Neid iseloomustab julge stiil, mis ühendab elegantsi igapäevase juhuslikkusega. Ja see muudab need rõivad ideaalseks erinevateks puhkudeks – tööst õhtuni välja. HUGO keskendub lihtsusele, kuid ei karda eksperimenteerida väljendusrikkamate vormide ja värvidega, mis tõmbab ligi inimesi, kes tahavad teistest eristuda.

@HUGO

Milline on mees HUGO?

HUGO mees on inimene, kes väärtustab individuaalsust ja autentsust igas eluvaldkonnas. Tema stiil on julge ja kaasaegne, säilitades samas vabaduse elemendid, mis võimaldavad tal teistest eristuda. Ta ei karda murda mustreid ja katsetada moega, kombineerides erinevaid stiile, materjale ja värve. Tema garderoob on elegants koos vabaaja elementidega, mis muudavad riided sobivaks nii pidulikuks sündmuseks kui ka igapäevasteks väljakutseteks.

Ta on mees, kes valib riided, mis peegeldavad tema enesekindlust, kuid ei ohverda kunagi mugavust. Iga stiil, mille ta loob, on läbimõeldud ja kohandatud tema isiksusele. Ühelt poolt hindab ta klassikalist rätsepatööd, teisalt sirutab ta meelsasti julgemate lahendusteni, mis teda teistest eristavad. HUGO mees keskendub kvaliteedile,luksuslik atmosfäär ja disain, kuid samal ajal otsib ainulaadseid detaile, mis rõhutavad selle sõltumatust ja ainulaadset iseloomu. Ta on keegi, kes näeb alati välja elegantne, kuid mitte kunagi jäik, tema stiil peegeldab loomulikult tema isiksust – dünaamiline, kaasaegne ja enesekindel.

Mis on kaubamärk Hugo
Foto theimpression.com

Milline on HUGO naine?

HUGO naisteriided järgivad meeste joont, lisades veidi rohkem julgust ja omanäolist stiili. Kapslite kollektsioonid naiste jaoks on need segu moodsast rätsepatööst peo šiki elementidega. See muudab need ideaalseks nii päevaks kontoris kui ka õhtuseks väljasõiduks. HUGO naine valib riideid, mis rõhutavad tema isikupära, mis muudab iga stiili mitte ainult moe väljenduse, vaid ka individuaalsuse. Ta on naine, kes loob teadlikult oma kuvandit, ei karda eksperimenteerida julgete stiilide ja värvidega ning hindab samal ajal praktilisust ja mugavust.

Brändi HUGO stiilid on universaalsed ning nende põhiomaduseks on võimalus ühendada elegants lihtsalt igapäevase juhuslikkusega. Tänu sellele sobivad need riided suurepäraselt erinevateks olukordadeks – ärikohtumistest spontaansete väljasõitudeni. HUGO naine hindab valikuvabadust ja paindlikkust stiilis, luues kombinatsioone, mis on nii ilmekad kui ka funktsionaalsed. Iga rõivaese võimaldab tal end väljendada, pakkudes samas mugavust ja juhuslikku elegantsi.

@HUGO

HUGO bränd – mille poolest see teistest eristub?


  • Logotüüp: Iseloomulik HUGO logo pole mitte ainult kaubamärgi tunnus, vaid ka nooruse ja energia sümbol. Lihtsad, kuid ilmekad punased tähed viitavad modernsusele, dünaamilisusele ja julgusele, mis on iga kollektsiooni põhielemendid. Brändi tugevus seisneb logos, mis on suunatud enesekindlatele inimestele, kes on valmis väljendama oma individuaalsust.
  • Aksessuaarid: Lisaks riietele pakub HUGO ka laia valikut moekaid aksessuaare, mis täiendavad mis tahes stiili. Pakkumine sisaldab: käekotid, kingad ja prillid, mida iseloomustab minimalistlik, kuid kaasaegne disain, mis sobib ideaalselt riietusega. Need on detailid, mis muudavad terviku ühtseks ja väljendavad neid kandva inimese iseloomu.
  • Mitmekesisus: HUGO pakub laias valikus riideid nii naistele kui meestele. Kollektsioonis on klassikalisi ja kaasaegseid rõivaesemeid – T-särkidest ja teksadest elegantsete mantlite, jakkide ja kleitideni. Bränd keskendub oma rõivaste universaalseks muutmisele, ühendades elegantsi vabaaja stiiliga.
  • Värske lähenemine moele: HUGO paistab silma uuendusliku lähenemisega disainile, mis ühendab julge disaini klassikaliste elementidega. Luksuslik kaubamärk ei karda eksperimenteerida uute trendidega, säilitades samal ajal oma juured elegantsis. Iga kollektsioon näitab tänavarõivaste ja kaasaegse linnastiili mõju. Ja see muudab HUGO alati ajakohaseks, jäädes samas truuks oma ainulaadsele esteetikale.
Hugo bränd Hugo Bossi alambränd
Foto group.hugoboss.com

HUGO on bränd noortele… hingelt

Kuigi HUGOt seostatakse sageli noorusliku energia, dünaamilise stiili ja julgete lahendustega, ei ole bränd suunatud ainult noortele. Tema kollektsioonid, kuigi kaasaegsed ja värsked, on nii universaalsed, et neid saavad kanda igas vanuses inimesed. HUGO võtmeelemendiks on autentsus ja individualism – bränd keskendub eneseväljendusele olenemata vanusest. Luksuslik mood on kõigile!

Seetõttu leiavad HUGOst midagi enda jaoks nii noorem põlvkond kui ka küpsemad inimesed, kes hindavad kõrget kvaliteeti, elegantsi kombineerituna sundimatu kergusega ning oskust stiile vabalt kombineerida. HUGO on mood neile, kes hindavad originaalsust ja mugavust olenemata vanusest. See on tõeline luksus põlvkonna pilgu läbi…ja mitte ainult üks. Kui olete inimene, kes hindab mugavust, stiili ja soovib moekas välja näha, pakuvad HUGO kollektsioonid teile kindlasti huvi.

@HUGO