Lugu Philipp Pleinist – äripallidega disainerist!

philipple pleini lugu

Veel paar aastat tagasi polnud keegi temast kuulnud. Täna Philipp Pleini lugu näitab selgelt, kuidas saate moeturul peadpööritavat edu saavutada. Lõhkudes vormi ja raamistiku, mida teised disainerid meile peale suruvad, avas Plein kõigi maailma loomeinimeste silmad.

Tänapäeval on pealuu logo kuum bränd, mida tuntakse üle kogu maailma. Võib-olla ei talu paljud teist tema loomingut või on selle suhtes isegi allergilised. Üks on kindel, ta väärib suurt austust selle eest, kuidas ta oma ärile läheneb.

Philipp Pleini lugu – kõik sai alguse Saksamaalt

philipp pleini lugu
Foto: http://celebsrus.com

Kui sünnite Münchenis intelligentsi perekonda, määrab teie tegevuskava rangelt teie arstist isa. Noor Plein saadeti eliitkooli Schloss Salem Alma. Õigusteadust õppides otsustas ta hakata looma luksuslikke koeravoodeid ja laudu.

Ta päris selle oma vanaisalt20 000 Saksa markaja 1998. aastal avas ta mööblitootmisettevõtte. Perekonna varanduse kasutamine sel viisil.

Ta kasutas oma disainides kvaliteetset krokodillinahka. Sageli jäi pärast tööpinna polsterdamist palju materjali alles. Siis tuli tal idee luua ekstravagantsed kotid, mis hämmastasid paljusid inimesi.

Küllap ta juba teadis, kus tema koht on ja mida ta teha tahab. Arvan, et elus ei ole juhuseid, Philipp Pleini lugu tõestab seda ilmekalt. Kõige tähtsam on alustada millegagi, mis sind tõeliselt erutab ja mida sa armastad. Mööblidisain oli loomulik tee suure M-tähega kõrgmoe maailma.

Läbimurdehetk disainerile – Philipp Pleini lugu

philip pleini moemess
Foto: http://www.germany.travel

Igaühel meist on oma aeg ja me peaksime sellest maksimumi võtma. Selline periood juhtus Pleini jaoks 2003. aastal Düsseldorfi moe- ja disainimessil – esilinastus. See on üks suurimaid üritusi Saksamaal ja määrab, mida me järgmisel hooajal kanname.

Sel ajal müüs ta mööblit, koeratooteid ja nahkkotte.

Düsseldorfis asuv Philipp müüs oma tooted vaid ühe päevaga 100 00 eurot!!! Tõsi, see on hämmastav tulemus inimese jaoks, kes selles äris alles alustab. Moe kuldne laps? Hmmm, ma ei tea, aga üks on kindel, et Pleinil on pallid…

Järgmisel aastal sisenes see samale messile palju laienenud ja tervikliku pakkumisega. Seal oli tooteid lastele, naistele ja meestele. Suurima sensatsiooni tekitasid aga Swarovski kristallidest tehtud koljuga kaunistatud sõjaväejoped. Philipp mõtles ühe jope eest mitmesajaeurose meeletu hinna. Ja mida? Ja ei midagi – nad jooksid nagu vesi.

pleini ajalugu
Foto: http://sonic-and-knuckles.blogspot.com

Nad said nii populaarseks, et mõne kuu pärast loobusid miljon eurot!

Nii hakkad ronima mööda väga kõrget redelit. Järgmistel aastatel läheb see ainult paremaks ja kõik viitab sellele, et Philipp Pleini lugu on enamiku noorte disainerite unistus.

Kuidas mõjutab Philipp Pleini lugu uuenduslikku lähenemist moemaailmale?

See 39-aastane sakslane mõistis kiiresti sotsiaalmeedia tohutut jõudu. Ja ka ebatavalisi ideid ja staare, mis täna kõike otsustavad. See ei ole muinasjutt, et Plein korraldas ühe oma etendustest bordellis. Ja kas sellest räägiti hästi või halvasti – üks on kindel – räägiti kõva häälega. Philippplein eeldab, et kõik on sarnane.

Seetõttu on tema lähenemine oma kaubamärgi reklaamimisele üks suur paus tavadest.

2006. aastal olid tema kampaania nägudeks Marcus Schenkenberg ja Naomi Campbell. Maailmakuulsustele kulutatud kulud tasusid end kiiresti ära. Plein mõistis, et nimi muudab palju.

philipp plein oma lugu
Foto: http://www.achtung-mode.com
pleini ajalugu
Foto: http://footwearnews.com

Järgnevatel aastatel tehti koostööd Chris Browni, Linsday Lohani, Ed Westwicki, Terry Richardsoni, Grace Jonesi, Iggy Azalea, Snoop Doogi ja paljude teiste kuulsustega. Et saada oma butiigi avamiseks 50 senti, peate kulutama palju raha. Philipp saab sellest suurepäraselt aru ega kahetse ühtegi kulutatud eurot.

Philipp Pleini lugu näitab, kui oluline on tänapäeval reklaamimine ja kõik, mis on seotud brändi maailmaga kokkupuutega. Peale selle, et kujundate nahktagi 2000 zlotti eest. euro, peab sul olema plaan – kuidas see maha müüa. Ei piisa sellest, kui midagi moonutada, lolliks nimetada ja edu oodata.

Disainer saab sellest suurepäraselt aru, navigeerides tõhusalt luksusturunduse tihnikus. Tema moeetendused on hoopis teine ​​maailm, millele on praegu raske teistel järele jõuda.

Mind huvitab, kes tänastest disaineritest investeerib oma saatesse 1,5–3 miljonit eurot?

plein moeetendus
Foto: http://www.wonderlandmagazine.com

Praegu on vist niimoodi üles ehitatud – pole raha, pole massi. Kõige ajastul tuleb silma paista. Isegi kui teil on midagi väga ainulaadset, maksab ekstsentriline turundus raha!

Philipp teeb tõelise show. See muudab tohutud pinnad tõeliseks ja ainulaadseks etenduseks. Kõige suurem ja põnevam, mis toimus, oli teemaRoller – Coaster, kauboilinn, etendus sõjaväeosaga, Monster Truck, rulapark ja ujula suuskade ja jetidega.

Nii suuri ettevõtmisi on moemaailmas harva näha. Aga see töötab! Philipp Pleini kaubamärk on juba mitu aastat kogunud väärtust nagu hea Itaalia vein.

Kuidas müüa jope 80 000 dollari eest?

Ja siit algab pingviinitants. Pleini tooted maksavad palju, kuigi see võib olla ka seda tüüpi teispoolsus, mida see esindab, kes teab…

T-särgid algavad mitmesajast zlottist, tavaliselt 800–1000–2000 zlotti. Summa alates 2,3 tuhandest Poola zlottist kuni keskmiselt 8,9 tuhandeni. PLN – see on jope hind.

Kingad maksavad tavaliselt 2300 zlotti. Enamiku inimeste jaoks on need hinnad üle jõu käivad, kuid mitte kõigile. Tean paljusid selle kaubamärgi fänne ja Philipp Pleini riietele kulutatud summa on lihtsalt summa, mis nende jaoks ei loe.

Üks kallimaid tooteid on 80 000 zlotti väärt jope. dollarit. See on valmistatud krokodilli nahast ja naaritsast. Tundub utoopiline, aga see mudel juba müüb, lihtne eks?

Philipp Pleini tõestisündinud lugu
Foto: http://www.6am-mall.com

Plein ütleb avalikult, et keskendus veebimüügile varem kui Gucci või Hermes. Veebipoed ja kogu e-kaubanduse müük toovad ettevõttele aastas kuni 14 miljonit dollarit. See on summa, mida mõned nišiluksusbrändid peaksid arvestama.

Nende poliitika keelab veebimüügi. See on minu jaoks täiesti arusaamatu ja mulle tundub, et täna ei pääse sellest keegi. Kui väidad, et pead müüma ainult statsionaarsetes poodides, siis tulistad endale jalga – ”lühike pall, kiirkomplekt”!

Philipp Pleini ja tema butiikide lühike ajalugu kogu maailmas

Erinevatel andmetel on kaubamärgil umbes 30 oma butiiki, ülejäänud on frantsiisid. Philipp ei säästa oma statsionaarsete kaupluste kujundusega kulutusi, kulutades miljoneid luksuslikule atmosfäärile. Selle iseloomulikuks tunnuseks on kõrgeima klassi materjalid, nagu marmor, kristallid ja suur kristallkolju.

Kliendid armastavad crystal grand kolju, teeb temaga sageli fotosid. See on midagi väga pleinlikku – püsiv selfie-punkt tema butiikides.

Philip Pleini kolju
Foto: http://www.gettyimages.com

Iga brändi müügipunkt asub suurepärases kohas. Londonis asus Philipp Plein New Bondi tänaval. Selle müügisalong on 3 korrust ja 350 ruutmeetrit. Investeeritud 3,5 miljonit eurot Need tasuvad kindlasti koos intressiga ära.

Mis määrab Pleini edu?

Tema riideid kannavad show-äri suurimad tegijad, sealhulgas Victoria ja David Beckham, Jennifer Lopez, Dima Bilan Timati ja paljud teised tuntud näod. Täna on see ülemaailmne kaubamärk ja viimasel ajal moesõprade seas väga ihaldusväärne.

Philipp Pleini tooted saatsid suurt edu. Kus on retsept? Kindlasti ainulaadne, mis põhineb laialt mõistetud popkultuuril. Viide kuulsatele kangelastele, nagu Superman, Batman või muud muinasjututegelased.

Sest igaüks meist samastub teatud väljamõeldud supermeestega… Aga see pole ilmselt selle kuulsa kaubamärgi peamine edasiviiv jõud. Philipp Plein õppis suurepäraselt selgeks mängureeglid, milles ta pidi silma paistma.

philipp plein riided
Foto: https://maisonmouse.wordpress.com

Tema stiil on lõhkuda teatud tõkked erakordselt soojal ja väga individuaalsel viisil. Paljud disainitud tooted on ekstsentrilised, kuid samas iga päev kantavad.

Minu jaoks on Philipp Pleini lugu näide sellest, kuidas tänapäeval head äri tehakse. 21. sajandil pole lihtne luua kiiresti nii kuulsat rõivabrändi nagu ta ise. Ja kui kulutate T-särgile 500 eurot, on see märk, et uskusite selle hämmastava disaineri juttu.

Salvesta

Salvesta